Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamera, akce!

05. 07. 2014
1
1
714
Autor
Verujenveru

Kamera, akce!
••••••••••••••••••••

   Každý z nás si to někdy přál. Žít ten slavný život z plátna. New York, Hollywood, kariéra a romantický happyend.

   Za mně vede Sex ve městě a příběh a styl Effy Stonem ze Skins: Fire. Ideálně namíchaný odvar z obou životů je moje životní motivace. Být spisovatelkou na volné noze, mít velkou šatnu plnou skvostů od světových návrhářů, žít ve velkém městě, potkávat zajímavé lidi, být sebevědomá, hrdá, nikdy nedávat najevo své skutečné pocity a tzv. "Don't give a shit". Samozřejmě v nejlepším případě i pana Božského, který mě každý večer pohladí po vlasech a zašeptá mi do ucha pár sladkých slov. Za svou malou životní kariéru jsem zjistila, že to je pro mě ten správný šálek čaje.

   Pravděpodobně je důležité mít nějaký vzor, i když filmový. Ať už je to klišé pro ženy zmiňované výše nebo pánské provedení ve formě Ryana Goslinga z Drivu. Jednoho takového českého Ryana dokonce znám. Když se vám nedaří, vzpomenete si na ně a pomyslite si, ze když to zvládli oni, zvládnete to taky.

   Ano, filmové ideály do jisté míry ovlivňují náš život, ukazují nám cesty a možnosti. Pokud pomineme Twilight ságu a zaměříme se na kvalitni kinematografii, jistě není pár dočasných vzorů na škodu. Svěží životní příběhy jiných nás motivují ráno brzy vstát, cvičit, lépe se obléknout a protloukat se dnem s jakýmsi vyjímečným nábojem. Najednou máme výborný pocit z toho co děláme a zjišťujeme že máme energii na cokoliv, co nám pan Život hodí pod nohy.

   Problém tkví v tom, že ne vždy se nám povede přesně to, co slavným hrdinům. Ne vždy na nás při hrdém odchodu z kanceláře zavolá šéf a prosí o návrat, ne vždy nás protějšek se zlomeným srdcem hledá na letišti, ne vždy máme po ránu dokonalý make up. Bohužel se musíme smířit s tím, že v reálném životě nás občas někdo odmítne, nedocení, dostaneme vyhazov a nebo obarvíme oblíbené bílé šaty na růžovo.

Tak či tak, každá motivace je v životě důležitá. Díky nim získáváme zkušenosti a stárneme. Vážíme si každé maličkosti o dost víc než dřív, jsme obezřetnější, lepší. Ať už se děje cokoliv, tato myšlenka nám dodává pocit jistoty, ze brzy bude lépe. Ze nejsme sami. Přeci, když dokázal Ryan rozšlapat muži hlavu zatímco líbal krásnou ženu, a to bez jediné kapky potu, vy zvládnete své každodenní problémy se stejnou lehkostí :-)


1 názor

líbí ***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru