Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Česká

27. 02. 2002
1
0
951
Autor
britwa

Pôvodne to malo dopadnúť úplne inak...

On unaven jest

svou pýchou nechal se zvést

 

Ne, nebyla to pýcha co ho svedla

to mu jenom dívka sladce predla

 

Teď spí jako by byl zabit

dívenka mu vlasy hladí

Ještě dlouho pokým spí

na nic jiné nemyslí

 

Jen chlapce v klínu kolébat chce

\"Chlapečku můj spi tu sladce!\"

 

Když nadešel nový den

to už nebyl žádnej sen

Chlapec znova posílen

do dívky byl zaklíněn!!!

 

 

 

 


Bix
18. 03. 2002
Dát tip
britwa, naozaj tam veľmi bije do očí slovenčina ( nebola ). Radím, pri českých dielach vyhľadať ochtného písmaka, ktorý by na prehrešky proti češtine upozornil...ver mi, nájdeš ich tu viac ruší to pri vnímaní básne...

britwa
28. 02. 2002
Dát tip
No...potesil ste ma...:o),som si myslela, ze to bude oooovela horsie.Poznate ten pocit, ked vam bludi v hlave neodbitna myslienka a jednoznacne ju musite vyslovit/alebo aspon napisat/?No toto je presne o tom...aj ked vôbec neviem,preco v cestine...hm.

Ta pointa by mohla být i docela zajímavá, ale klobouk dolů. Je to sice "čeština s přízvukem", ale to je věc cviku. Ovšem melodičnost slovenčiny je taky kouzelná, tak si to zkouším přeložit aspoň pro sebe:o) Jo a radši u toho svého rodného jazyku zůstaň, protože pak máme mi málojazyční alespoň dobrý pocit, že dokážeme alespoň něco přečíst v originále.

dandandydan
27. 02. 2002
Dát tip
Chlapi se boji usnout v proradnych zenskych narucich. Vzdyt vis jak dopad Janosik.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru