Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLoudalové
Autor
Esemege
Pro Vás co držíte tempo za každou cenu
Toto je manifest za trochu jinou taktiku
Takovou z povzdálí
Takovou odstřelovací
Toto je óda na dělostřelectvo
Poklona těm co se loudají
Těm co se neřítí v prvních vlnách ale z dálky pozorují
dlouho trpělivě zaměřují kam udeřit
A potom řách.
10 názorů
Sám se sebou rozhodně nemluvíš,i když mi nedošlo žádné avízo.
Jsem ráda,že "už víš" a že jsem svoje řádky nepsala zbytečně.
Měj se a krásné válčení.
Ahoj :-)
Dlouho se u mě nikdo nezastavil, tak ti nejprve děkuji. Je to příjemné, ať už je zanechaná zpráva jakákoli.
Tvá zpráva je podnětná.
Začal jsem si uvědomovat podstatu svých proher s dívkami a ženami v plnosti. Už vím, jak ženy vyhrávají. Tak vysoká míra empatie vůči ženám ale v mém případě vedla k zanedbání maskulinní stránky a ega a už dlouho žádné řách nebylo. :-)
Žena nepotřebuje velké publikum pro svůj triumf a je šetrná ke svým silám - nezačínám tím při, jen tvrdím, že tichá výhra je tajná výhra.
Umím docenit vaše kvality jako psychickou nezdolnost, krásu vnější i vnitřní, mužská přímočarost je však cosi principiálně nenahraditelného. Je protiváhou k vztahovým hrám, emočním pastem a tichým partnerským posouváním. A v nevýhodě je jen zdánlivě.
Už tu trochu mluvím sám se sebou. Nicméně opravdu díky za podnět.
Nesouhlasím s Josephinou,že válka je jen mužskou záležitostí.
Ba právě naopak.Ženy dost často vedou takové války,které skoro
nejsou vidět a používají při tom vždy taktiku,kterou popisuješ.
Jen to závěrečné ŘACH - to je mužská záležitost,to si muži nikdy
neodpustí.Žena tě porazí tiše a elegantně a to tak,že o tom ani nevíš
a nikdy si to ani neuvědomíš. - Tomu já říkám výhra.
Samotnému mi zkrátka prostě nejde být pacifistou. Ale nic proti nim nemám. Dokonce je mám vlastně i rád. Snadno se to střílí. :-) :D Ať se ti daří. :D
všechno, co zavání válkou, mi smrdí! i když jde jen o metaforu, mužský žargon, mizim
Trošku ano... :-) To máš tak, loudalů je málo a in magorů drtivá většina, to už jednoho popostrčí ke špetce zlomyslnosti.
blacksabbath
11. 08. 2014tak to je taktika:-):-)