Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BEZ ÚPLŇKŮ BY BYLO LÉPE

14. 08. 2014
14
23
1618
Autor
srozumeni
superúplněk za námi zatím dobré jen spaní sis přehodil celou noc vzhůru přes den pět hodin spánku a teď ? ne a ne usnout chvílemi rozjívený smích vystřídá nemilé houkání pak zase vřískot kterým mě voláš odolávám... jen krátce tak pojď do ledničky ne ! nic tam není tak joo, vem si ten jogurt ne, maso opravdu není ! a už zalez dobrou noc a už spi chci také spát půjde to?...

23 názorů

srozumeni
26. 08. 2014
Dát tip
děkuji

Vampirelord
25. 08. 2014
Dát tip

Čauky :-)


srozumeni
25. 08. 2014
Dát tip
Jéé, ahoj Petře, díky.

Vampirelord
25. 08. 2014
Dát tip

Půjde :-)


srozumeni
17. 08. 2014
Dát tip
Dik

Čudla
17. 08. 2014
Dát tip

Líbí /*


srozumeni
16. 08. 2014
Dát tip
rybko dík

rybkaH
16. 08. 2014
Dát tip

:)..známá situace... ale co, stejně se vždycky usne :)*


srozumeni
16. 08. 2014
Dát tip
Panenko, smyčko, pupin, děkuji za návštěvu u tohoto méně povedeného dílka, o to víc si vážím, že jste tu zanechali svou stopu. Hezký den.

pupin
16. 08. 2014
Dát tip

...taková mapa života......jo jo :)

V Loktu bylo zatažíno,ale den před ouplňkem jsme byli v amfiteátru zdejším na Zkrocení zlé ženy,takže jsme viděli nad hradem Putování welkého měsíce....) pěknější než Shakespearova adaptace:(  :)


smyčka
15. 08. 2014
Dát tip

Taky chodím do lednice..... dobrý nápad, svést to na úplněk!


***


srozumeni
12. 08. 2014
Dát tip
Luboši díky za vtipné veršíčky.

Kočkodan
11. 08. 2014
Dát tip
Já bych mozná reagoval zhurta pri nocní chuti na jogurta, nevlastním trpelivost, chybí mi klid, fakt si to neumím predstavit...

Nezávidím ti. Teď jsem přišla z práce, ale spát jdu co by dup.*


srozumeni
11. 08. 2014
Dát tip
Kdepak, neumí a spíš se bojí vodní plochy už od pohledu. Ale nápad dobrej. Samozřejmě že ještě straší a nevypadá to ani náhodou, že by se chystal ke spánku. A já ráno vstávám v pět hodin do práce. Děs.

Diana
11. 08. 2014
Dát tip
Co takhle nechat ho vyráchat v rybníku, to se pak krásně spí! Umí plavat? ***

bílá královna kuchyně...ale ....pěkně nenasytná:-):-)


srozumeni
11. 08. 2014
Dát tip
bílá královna kuchyně...

do ledničky se nesápu...zlomila bych si ruku-----ráno ji naplním a večer na mě zeje prázdnotou.....:-)))


srozumeni
11. 08. 2014
Dát tip
Páni, Ty jsi rychlá...Já mám spíš opačný problém, usínám s plným žaludkem a divím se, že to jde blbě, že je mi těžko. Díky.

lednička prázdná...taky to znáš???

...a když mluví žaludek těžko usínáš:-):-).T***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru