Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od hlavy až k patě, krev nám průdí všadě.

28. 02. 2002
1
1
542
Autor
Cudla

Báseň vznikla tak, že mě zrovna napadla. Vzal jsem tedy papír a tužku a jak mě postupně ta báseň napadala, tak jsem jí zapisoval. A jsem hrozně rád že se tato koordinace mozku s rukou povedla právě u této básně, protože patří k mým nejoblíbenějším. příjemné čtení.

Když zavřu si hlavu do dveří,

    lehce hnu si s páteří.

Když však potkám tě,

    hne se mi srdce a to je vážné,

           moc vážné!!

A tak prosím tě drahá má,

  buď stále mezi mýma nohama!!

         Děkuji.

 

Tak a aby si nějaký šizuňk nevyložil mé dílo špatně, sám jsem ho také rozebral. 1.Rozbor pro normální spoluobčany.

                 2. Rozbor pro takzvané kritiky, kteří všemu rozumí.

                3. Slovo jednoho významného kritika a analytika.

 

1. Praštil jsem se dveřma.

2. Již z názvu je vám patrné, že si beru na paškál česko - slovenské      vztahy. Přirovnávám Slovensko ke dveřím, kterými  jsme si zavřeli cestu do sjednocené Evropy. Následně se však z tohoto nekalého jevu vzpamatovávám a předkládám řešení po jehož naplnění nám Evropa bude ležet u nohou.

Než se pustím do 3., vězte, že se zde více než jinde objevuje nový básnický prvek - DUBAFORA. (Dubaforu objevíte a pochopíte tehdy, když v daném textu nenajdete souvislosti v jednotlivých myšlenkách. (tedy vůbec nepochopíte text )).

3. Poeta se nestraní účasti na veřejném životě. Je zde patrný aristokratický postoj a odpor proti vládnoucí vrstvě. Báseň je přímým odrazem své doby - autor se bouří proti všemu starému, pohrdá společností a vyzývá k revoluci. V závěru básně chce být autor zipem u svých kalhot. 

 

 


1 názor

K.H.B.
22. 09. 2013
Dát tip

Dubaforózní je kolikrát celý den,a ne jeden.Vyrostla jsem v Lípě,na Severu.Kolego.Fajn nápad:-)


blondýna
01. 03. 2003
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Indy
21. 03. 2002
Dát tip
jen tak dál, bomba

hm, hm, naderny bud nema smysl pro humor nebo ho ma vyvinutejsi nez my...

Cudla
05. 03. 2002
Dát tip
Milý a přemilý Jaderný. Tak nejdřív bych ti doporučoval sehnat hodně ledu a dát si mezi nohy. Pak si znovu přečti co jsi napsal a pak se jdi zahrabat. Kritiku totiž přijímám věcnou a od někoho kdo dokáže formulovat věty aspoň na úrovni dvouletého dítěte.

Jaderný
04. 03. 2002
Dát tip
tento paskvil nemůže být nazýván ani odporným škvárem nehodným zraků veřejnosti neboť nadpis nejenže nemá nic společného s textem, ale ani text nemá nic společného s umění a proto tento text jednoznačně odsuzuji a jeho autora posílám do pr.... a taky rozbor je na hovno

ty kráááááááávooooooooo to je ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůleeeeeeeeet!!!! TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru