Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otec

16. 08. 2014
1
2
296
Autor
Gemine

Jdu lesem v hluboké noci, na paty šlapou mi zuřící vlci.

Ztrácím duši tím, jak musím žít, dobrý anděl se vždy otočí a přeletí.

Pole je plné usychajících klásků, dostávám do držky jen protože nenosím tu vaší masku?

Hospoda to je tvůj byt, kurva, jak můžeš se sebou žít?

Agrese je jenom sluha alkoholu, já chci stát vysoko nenechám se táhnout dolů!

Nepotřebuju jít ve stopách svého otce, který se umí najít jen ve své vodce, jednou si stoupu a řeknu "dívej , kde jsem já!", tam vysoko,kde ty nikdy nebudeš stát.

Už před tím neutíkám do polí, stojím čelem i když vím, že to hodně zabolí.


2 názory

Janina6
21. 08. 2014
Dát tip

Hmmm, netuším, jakou "hlubokou kritiku" si představuješ - pokud to mám brát jako poezii, tak je mi líto, ale je to hodně nepovedená veršovánka, složená z otřepaných frází. Některé řádky vypadají jako úryvky "budovatelských písní" z padesátých let nebo hesla z transparentů. Když se ale soustřením na sdělení, cítím, že asi neprožíváš zrovna snadné období, a v tomto směru ti určitě držím palce.

Mimochodem, co je to "stát vysoko"? Mít postavení? Úspěch? Myslet si, že jsi lepší než ostatní? Čím se to měří? To jsou jen takové řečnické otázky, k zamyšlení, protože z tvého textu mi není úplně jasné, jak to své "vysoko" myslíš. Osobně mám už svůj "útěk od rodičů" bohudík za sebou a s věkem pomalu opouštím umění odejít a skláním se před uměním pochopit...


no...máš můj tip.....za

Už před tím neutíkám do polí, stojím čelem i když vím, že to hodně zabolí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru