Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úcta

31. 08. 2014
0
8
379

Mám v úctě české básníky

neb mluvili pravdu,

když z křížů se staly svastiky

a hvězdy přijaly rudou barvu.

 

Mám v úctě české básníky

neb mluví pravdu,

když peníze si staví pomníky

a sluha obléká roucho pánů.


8 názorů

Miroslawek
09. 09. 2014
Dát tip

Patnáctiletá zkušenost na zdejším serveru mi říká, kdy, jak a do koho má cenu investovat svoje vědomosti a čas. Ale máš vlastně pravdu, kdybych byl opravdu moudrý a vyzrálý, neztratil bych zde ani písmeno. Promiň, že jsem se řídil příslovím - chytrému napověz... a dal ti šanci.


Vy jste špatní básníci, kritici a lidé. Píšete tady urážlivé komentáře ze svého povýšeneckého pocitu. To kdybyste byli opravdu vyzrálí a moudří, spíše byste poradili. Konstruktivně.


Norsko 1
05. 09. 2014
Dát tip

jako miroslawek to asi neřeknu, ale určitě rozesmálo


Miroslawek
01. 09. 2014
Dát tip

Mladá dívka bývá tak nevinně krutá! Jsouc nezkušená, jest jako dítě, které vypíchalo oči vrabci aténským šídlem.

(J. Barbey d'Aurevilly) 


   Vážím si těchto veršů za to, že dokázali i u člověka poezie neznalého, vojáka, vyvolat pocit upřímné hrdosti. S tímto vědomím si naprosto s čistým svědomím dovolím přihlásit kamkoli. 

   O kritiku samozřejmě stojím. Vyhledávám ji - proto tu také jsem. Ale konstruktivní. 

   Přeji vám krásný den a žijte famfárově.


Miroslawek
01. 09. 2014
Dát tip

A Václave, jen zcela mimochodem - bez toho, že bych toužil někomu v čemkoli bránit - přihlašovat se takovýmto příspěvkem do soutěže v relativně renomovaném literárním časopise, pokládám přinejmenším za zhovadilou nesoudnost a nebo mnou nepochopený žert...


Miroslawek
01. 09. 2014
Dát tip

Mít v úctě české básníky

mluvila by tvá báseň

o tom jak dávno od píky

žvýkal sis k rytmu dáseň

 

Mít v úctě české básníky

mluvíš k nám pravdu jinou 

co míjí lživé pomníky

a zpívá nad krajinou

 

Vždycky totiž na to přijde

básníci že jsou jen lidé

 

Bezruč, Deml, Nezval, Kainar...

 


Prosecký
31. 08. 2014
Dát tip
Víš, ale ne všichni.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru