Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZOR! POZOR!

01. 03. 2002
1
0
1818
Autor
kirkov

Ten odporný sprostý halama \"veselá_kopa\" není nikdo jiný než Kirkov.

Takže bacha na něj. Je to hulvát, sprosťák a je DOVOLENÝ!

Své prosby o autogramy zasílejte prosím na adresu Frantova 1784, Praha 5. Foto nutné!

 

 

 


Spvrivs
18. 03. 2002
Dát tip
Ten ústav dobře znám. Mají tam 30 let starý dojící zařízení a spoustu volů. Akorát, že se nenachází na Šmeralce, ale asi tak 2 km za Opavou. Mimochodem v současné době tamní pracovníci provádějí terénní šetření v hornoslezských lesích za účelem rozšíření cílové skupiny o trojhrbé jeleny, i když někteří vědci doporučují raději vyměnit ono zastaralé zařízení za poněkud sofistikovanější přístroj připomínající svým tvarem prasečí ouško. A na závěr, Kirkovi a Veselé kopě se návštěva tohoto ústavu nedoporučuje, jelikož jim tam chybí speciální násada uzpůsobující tvar zařízení na parametry zmíněných. ;-)

Síšek
14. 03. 2002
Dát tip
Wopi: zcela evidentně podcenila možnost láfle, jako bujarého křidélka. Tedy pak je možné, že se domnívá, že to je dětinské. Znovu doporučuji spermabanku v Šmeralově ulici, areál kolejí Slezské univerzity v Opavě.

Nuitík
06. 03. 2002
Dát tip
Jelen: Pozdě, byla jsem první jelen :o/ :o)

Nuitík
05. 03. 2002
Dát tip
hubertxy: ? psáno Nuitíkem toho času jelenem :o)))

Jelen
05. 03. 2002
Dát tip
eh.... psáno jelenem, toho času furt jelenem

Wopi
02. 03. 2002
Dát tip
no vida, ještě že neni vomotaná, to se z toho vyhrabe...

Nuitík
02. 03. 2002
Dát tip
uuf, jedna noha, ale druhou nevyndám, ne e, mám ji nějakou zašprajclou ve vedlejší popelnici :o( hlavu taky nevidím, asi se schovala do písku. Do písku??? No ano, bylo tu malé pískoviště, nyní zasypáno troskami baráku a malé děti si nemají kde hrát a tak berou šutry a útočí na výlohy McDonalda :o))))

Wopi
02. 03. 2002
Dát tip
no jo, jak malé děti :)

Nuitík
02. 03. 2002
Dát tip
Samej malej Jarda to tam je, je to skoro tak rozšířené jméno, jako Gogo :o)))

Wopi
02. 03. 2002
Dát tip
Nebo jako Nuitík! :)

Nuitík
02. 03. 2002
Dát tip
moje jméno nejni rozšířené, jen Nuitík je trochu rozšířen asi.....ehm....:o)

Krel
02. 03. 2002
Dát tip
:-))

Bolí mě noha

kirkov
01. 03. 2002
Dát tip
Já jen, že by ses mohl už konečně omluvit.

Snif, snif. Slíbili jsme si lásku a takhle sme dopadly.

kirkov
01. 03. 2002
Dát tip
No jen přitlač lumpe. To by si se s toho lehko vyvlík. A vyndej si ten prst z nosu!

Hlodalo to ve mě už dýl pane doktore, ale pak sem mu tu ruku upajc a bylo po starostech. Nesnáším když se mi někdo šťourá v nose.

kirkov
01. 03. 2002
Dát tip
Pak se samozřejmě není čemu divit. V konání mého mandanta lze nalézt jisté stopy lítosti nad pomnožným číslem. Tuším, že to byly nůžky.

Konkrétně Vychtrle... Bez dvou centimetrů dvoumetrovej pořez a jak mu pak chcete vysvětlovat, že žehličkou se nos nečistí a dokonce se do ní ani nesmrká. No jo, šak sme se okolo něj něco naskákali než to ten den přiznal. Upakli sme mu placky (škvarkový - ty von nejradši) a hned byl jako beránek.

Mňam škvarky, ty sou nejlepší se sádlem hezky namazaný na pořádným šrůtky špeku, k tomu zakousnout ouško nebo líčko a zapíjet samozřejmě ohřátým omastkem z pečínky.

kirkov
01. 03. 2002
Dát tip
Do pr... Ale tfuj, to už bylo skoro sprosté, ihned si jdu vypláchnou ústa mýdlem a solvinou.

Nuitík
01. 03. 2002
Dát tip
hohóóóó, debata pod dílem je lepší než samo dílo :o))) případné reklamace posílejte potrubní poštou, no, všechno se ke mně jednou dostane...:o)

kirkov
01. 03. 2002
Dát tip
Ve studiu si nyní rozdáme hlasovací zařízení a naše nová interaktivní hra může začít. Otázka pro naše diváky zní: Chcete ho tu? Skutečně stojíte o to aby vám tu i nadále otravoval váš ozonicky krystalický vzdoušek? Vyslovte se!!!!!!! Nejslabší máte plandáka! Musíme upozornit nenechavce, že naše hlasovací zařízení, byť by se jim to jistě líbilo není obušek!!! Proto prosím nedělejte si zbytečně z huby holinku! Pstruhová sezóna nezačala. Každý pátý bude odměněn VESELOU FACKOU!

Nuitík
01. 03. 2002
Dát tip
nejslabší má plandáka :o)))))) božíčku, snad nejni součástí soutěže promenáda bez plavek... čudlík svítí, světlo troubí, mozek teče...podlaha spadla... bohužel, i Vám plandá..

Danny
01. 03. 2002
Dát tip
pohov

Wopi
01. 03. 2002
Dát tip
tak já mačkam na hlasovacím zařízení, že nebudu ronit slzy bezbřehého smutku, jestli kterýkoliv pisatel sprostých poznámek ustane v této své činnosti CVAK nic - zdá se, že hlasovací zařízení nefunguje

Nuitík
01. 03. 2002
Dát tip
pozoooooor! Padá na mě barááááááááá....šplecht střík bum bum bum třísk ueeeeeeeee

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru