Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlienky vraha

13. 09. 2014
0
5
597
Autor
Nadiusha

 Som lovec. Moje svalnaté nohy, pevné a tvarované brucho... žiadna z vás mi neodolá. Ani ty! Si krásna. Pozerám na teba už niekoľko dní a lovím ťa. Tvoje telo, tvoje nohy, tvoje oči... nemôžem na teba prestať myslieť. Opradiem ťa pavučinami, ty sa podvolíš. Dovolíš mi zahryznúť sa do teba, ochutnať ťa.
    Už teraz ťa mám ale ešte si to neuvedomuješ. Zavadíš o mňa pohľadom zakaždým, keď okolo mňa ako lesná víla prelietaš. Hypnotizujem ťa, lákam ťa k sebe a ty moje volanie počúvaš. Blížiš sa. Pomaly, obozretne. Budeš moja korisť, tvoje telo mojou trofejou. Tak poď moja, poď bližšie, bližšie... chcem ťa cítiť, len poď, poď. Som tu, tvoj a ty moja, tak len...len poď už ťa čakám. Moje telo sa nevie dočkať tvojho chvenia. Ty moja krásna...
    Myšlienky Argiopeho Bruennichi tesne predtým ako zabil Muscu Domesticovú.


5 názorů

Lakrov
15. 09. 2014
Dát tip

Cítím z toho takovou samolibou nadrženost, jejímž jediným "navýšením" je název té miniatury. Nic víc k tomu říci nedokážu.


Nadiusha
13. 09. 2014
Dát tip

Pokial to miestami vyznieva smiesne, tak tie miesta boli v sulade s mojim zamerom 


e.eucrow
13. 09. 2014
Dát tip

lacné, napatie sa buduje dost klise vetami, takze to posobi miestami az smiesne (co asi nebol zamer). 


Skarabea
13. 09. 2014
Dát tip

to čo malo byť napätív vyznieva strašne tuctovo a napokon aj prvoplánovo, čitateľ je možno na konci prekvapený, ale neviem či v kladonom zmysle :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru