Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ke ve foelin

03. 03. 2002
1
0
800
Autor
Merini

Od Miret

Voŕtanes

ten teus

taneso

teusini

 

Moto meros

a moto ten orenas

ele miroe

o mabeles

 

Moto tuvŕen

a teŕmos

man ten legeŕ

ke ve foelin

-mot metuon hemes...


Chapell
04. 03. 2002
Dát tip
wopi: hustý

Krel
04. 03. 2002
Dát tip
a já už ten překlad vím!!:-)) heč...a !!*

Chapell
04. 03. 2002
Dát tip
řekni mi ho, prosím, já bych tomu možná také dal TIP

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Wopi Wopi jede!!! :o))) Podrbat se podrbat se podrbat se!!! :o))))))

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
P.S.: Já chci taký vědět, o čem to je :o( Máš krásné oči, Když vítr hýbe stromy A úžasné tělo, Mé ruce po něm touží Ach! Och! Ech! Ehm.......:o)

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Krel: nevychloubej se nebo Ti naroste dlouhej nos a bude s Tebe vychloubačnej Pinokio :o))) Tak, teď jsem Ti to pohádkově nandala :o)))

Krel
04. 03. 2002
Dát tip
no, nemám k tomu co dodat...cítím se setřen..:-))

Merini
04. 03. 2002
Dát tip
Vy ste odporni jeden vedle druhyho!!! :((( Krele,s ebou sem skoncila abys vedel,jaktoze to tady zverejnujes!!Zbabelce jeden,si hnusak,zlej,zlej!!§Moc se zlobim!!! Nejsi zadnej milousek hobitek,jak by rekl Glum... !!! A vy ostatni,kde berete tu jistotu,ze se v tom objevuji stromy a vitr???? Jeste ze nevite o cem to je! :-))) Uzivejte zivota milasci panesci... Poslu vam sem dalsi dilo,at se muzete nekde vztekat,ze tomu nerozumite :-))) A diky za tip(proboha kdo nam ho dal???) Pa pa Vase Miret!!!

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Cha, jsem dobrá, setřela jsem Krela, ale on se stejně otřepe a z toho hadru zase vyleze :o)))

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Inu my tu jistotu nikde nenabrali, ty jsi nám to napísnula...tak se nebudu vztekat...OKí, můžu narážet do zdi hlavou z úplně jinačího důvodu :o)))

Wopi
04. 03. 2002
Dát tip
Merini: to víme od tebe, nepamatuješ??

Merini
04. 03. 2002
Dát tip
Wopi,Nuitik : jee,ja si toho pred tim nevsimla :-))) Aby ste tomu rozumeli,narazeni do zdi je ma nejvetsi zabava a o to lepsi to je,kdyz u toho muzu nekomu nadavat :-))) POskytly ste mi nesmirne poteseni :-))) Dekuji vam...Jinak nutno rict,ze sou to same krasne vyrazy :-)))) P.S.Je to krasna basen,vskutku... :-)))

Wopi
04. 03. 2002
Dát tip
teď jsem si všimnul, že mi vypadla dvě slova "měl tělo a ruce..." sakriš... no to je fuk

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Však jsem to psala :o))))))))))

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Wopi: Teď už Ti zbývá jen narážet do zdi :o))

Merini
04. 03. 2002
Dát tip
Strhla se tu sympaticka debata :-)) To by me nikdy nenapadlo,ze se to tu tak rozproudi :-))) (este nad takovou blbosti,ktere nikdo nerozumi :-)) )...

Wopi
04. 03. 2002
Dát tip
to tady tak bejvá :o)))))))))))) a kde je Nuitík nebo já nebo Konstantinisová, tam to žije :o))))

Merini
04. 03. 2002
Dát tip
Wopi : tak to doufam,ze budete chodit casteji :-)))

Merini
04. 03. 2002
Dát tip
Wopi : tak to doufam,ze budete chodit casteji :-)))

Krel
04. 03. 2002
Dát tip
Merini: já to tak nrmyslel..uňg..plosíím nezlob se na mě!! plosím...!!!! :-))

Merini
04. 03. 2002
Dát tip
krel : nooo...dobre... :-))

Krel
04. 03. 2002
Dát tip
áááá...:-)) děkuji

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
Wopi: Kde to žije, tam je Mattoni, Wopi, Konstantinidisová nebo Nuitík :o))) ju ju...vomotat nááááááás..Meri, budem chodit, však my si rádi popovídáme na cizí účet :o)))

Krel
03. 03. 2002
Dát tip
ehm...nemohl by být překlad..já tomu jaksi..to..nerozumím...

Chapell
03. 03. 2002
Dát tip
přidávám se ke krelovi

Merini
03. 03. 2002
Dát tip
Bohuzel hosi :-))) Jen vam reknu,ze tam figuruji slova jako oci,vitr,stromy,telo, ruce a pr.jm. krasny,uzasny... :-))) Tak uz tomu kapku rozumite?

Krel
03. 03. 2002
Dát tip
no kapku,ale na kritiku to nebude...ale zkoušel jsem si to číst nahlas a plyne to velmi dobře...prosíím prosím smutně koukám:-))

Nuitík
03. 03. 2002
Dát tip
úžasné obraty, krásná myšlenka.....chi chi chi, akorát vůbec nevím, o čem je řeč :o))) Aha, ta slova, no, ta jsou hezká.....oči vítr...hmm, nejspíš to bude nějaká sprosťárna a Ty nám tu povídáš, jaká je to poetika :o))) Viď? :o))

Wopi
03. 03. 2002
Dát tip
to valíš oči jakej se strhnul šílenej vítr že stromy láme jako párátka a zabodává je o kus dál jen mě se ani nedotkne      blbec jeden a tak bych to potřeboval kdybych totiž nebyl zatracenej pitomej duch a měl hmotný ruce tak bych se mohl podrbat na nose ještě aspoň jednou aspoň jednou to by bylo krásný to by bylo úžasný PODRBAT SE PODRBAT SE PODRBAT SE!!!

ano!

je to ono?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru