Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ella,Jáchym a koně

17. 10. 2014
0
0
184
Autor
Teris

Jmenuji se Ella.Jako každý den jdu na jízdárnu.Ve stáji by na mě měla čekat jako vždy Trystan- kobylka kterou mám svěřenou ve své péči. Ale Trystan tam nebyla, tak jsem šla se kouknout na louku jestli není tedy tam. Ano byla tam i se psy Vicky a Bellou. Jenže tam byl i kluk , který se mi líbil už druhým rokem Jáchym.Najednou mi říká " Promiň že jsem si půjčil Trystan, ale potřeboval jsem dobrého koně na skákání a víš přece že Myšák (kůň svěřený do péče jemu) to moc neumí a Trystan je v tomto nejlepší." Šla jsem mu k němu a on mě obejmul a začal mě líbat. Nijak jsem se nebránila, naopak byla jsem moc ráda. Když začli štekat psi tak jsme s tím přestali, já jsem si od něj převzala Trystana šla jsem trénovat. Za dva týdny nás čekali závody, které jsou pro mě důležité.Konečně jsme zjistili proč štěkali psi.blížil se náš trenér kterým je můj strejda. Jupí za hodinu trénink skončil, postaala jsem se o Trystan a šla jsem domu.Byla jsem doma když v tom mi přišla sms. Ano byla od Jáchyma, psal že dnes to bylo skvělé a že by se chtěl sejít, tak jestli bych měla čas...Jasně pro něj bych si udělala čas kdykoli bude chtít. V půl čtvrté jsme se sešli u fontány na náměstí. Jáchym navrhl ať jdeme na louku. Na louce jsme si povídali a "provokovali" a on z toho byl nadržený. Začal mě pomalu svlékat. A pak se to stalo. Bylo to mé poprvé a bylo to vážně skvělé.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru