Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...M A L Í Ř

20. 10. 2014
10
29
809
Autor
blacksabbath

V ruce sevřený štětec

cítím  jeho hladké dřevo

skica  vzpomínek

v akvarelu    bílé noci

 

neuměl malovat

                    přesto

kouzlil     čarami

křivkami    světlem

kreslíval      teplem

vlny    touhy

čistě a jasně

každé   naše    gesto

 

mihotavá záře         

schody

 

prázdný rám

 

ten malíř

..................nedomaloval


29 názorů

DĚKUJI....KRÁSNÝ SVÁTEČNÍ VEČER....


ne...ne...ne......v pořádku......žádné facky....přijímám přísnou kritiku.... vážně...

(a to zrovna byla jen taková neuležená...neučesaná blbůstka..... pro zasmání....)


Santi€
14. 11. 2014
Dát tip

fackuju si za tu první super přísnou kritiku... vnímám emoce, čtu mezi řádky, chci ti dát ještě šanci.


uf...nádech a výdech.....vidím, že čteš více než jedno dílko....prostě překvapila pochvala:-):-)


Santi€
14. 11. 2014
Dát tip

proč uf ? :-)

 


uf.....děkuji


Santi€
14. 11. 2014
Dát tip

"skica  vzpomínek v akvarelu    bílé noci" a závěr je velmi silný


Sarrah.....děkuji


Sarrah
22. 10. 2014
Dát tip
*

helgard
21. 10. 2014
Dát tip

Nehodnotím Vás, ale Vaše dílo....Vůbec si to nevztahujte na svou persónu...To, že napíšete něco co nedává smysl, nemá fonetiku absolutně postrádá šmrnc a v podstatě je to ladem - skladem naflákaný soupis nesmyslů ještě neznamená, že si to musíte brát osobně. Tady ten server (a nezlobte se na mě) je v podstatě sebranka lidí neschopných ve své drtivé většině napsat poezii, a tak za poezii vydává kdejakou kravinu. Sem tam vzácně tady někdo napíše něco fakt super, ale to už musí být...Sem tam, sem někdo napíše něco co se dá číst i když to není úplně super...toho už je víc.....pěk je tu tuna šedivého nic, které stejně neschopní pisálci obdivují a skládají takovým dílkům poklony aniž by jim rozumněli a to další to už víte....To je hromada sraček jako jste napsal tentokrát Vy. Nicmně pište, naučte se vnímat český jazyk v jeho fonetické podobě a nespěchejte se skládáním veršů...Mazlete se se slovy klidně celé odpoledne....a pak třeba napíšete básničku a jednou dá-li bůh i něco co se nazve poezií. Ale brát to osobně jako bych snad o Vás tvrdil, že jste hloupý, nebo nějaký idiot...to v žádném případě. 


okolku....děkuji ...:-):-)....úsměv pro Tebe


verulindo....děkuji...krásný večer


verulinda
21. 10. 2014
Dát tip

mám ráda malování, t.


zas jeden z  kosích bratrů, kteří se snaží  sprostými výrazy spasit písmáka...takže, abys pochopil... použiji Tvoji mluvu...

."debilního egila" může nasrat jen ten, kdo ho ráno oblékal a na takovouto kritiku.. milý chlapče..já Ti   s e r u


...nikdo Tě přeci nenutí číst.....tleskání si nech na pochod masek....píča je krásná věc, ale nesmí to být  vulgarisnejapnus....


helgard
21. 10. 2014
Dát tip

Ještě k tomu udělat přednášku typu křeslo pro hosta, kde by se normální lidé ptali, co to znamená, o čem to je, proč taková velepíčovina musela vzniknout a coplánuje autor napsat v nejbližší době....

na poslední otázku bych se zatajeným dechem trpělivě a v modlitbách očekával odpověď....já už dámy a pánové nic psát nebudu protože to fakt neumím...

a já bych tleskal a tleskal....

Jedna z nejnesmyslnějších kravin co jsem tu kdy četl i když není nad debilního egila a jeho psychotické ptákoviny povyšované do stavu umění.  

pěkný den přeji - příště jinak a lépe je to hrozné nedá se to číst. 


:-))...děkuji


smyčko....moc děkuji....dobrou noc a  malované sny....                               


Tristeza_c...děkuji jsem ráda, že se líbí...krásný večer...


smyčka
20. 10. 2014
Dát tip
Opravdu hezka

tak tahle je krásná :-)


d ě k u j i ...Nami.....Tvému dílu zdar:-):):-)


pohlazení po kožíšku....a děkuji.....krásný den Kočkodane...


Kočkodan
20. 10. 2014
Dát tip
Nejvíce na svete umís okouzlovat krivkami jedine ty. :-)

odvedl napořád.....Josephino......děkuji za návštěvu a T..přeji hezký den


děkuji Romane....krásné ráno


Josephina
20. 10. 2014
Dát tip

kdopak ho asi odváděl od umělecké píle? ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru