Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mladá Známá

04. 11. 2014
2
6
372

Nedávno jsem vyrazil na jednu párty, ještě mi zavolala stará známá, jestli ji tam nedoprovodím. Celou cestu jsem upíjel s flašky laciný alkohol, abych vydržel její neustálé kvákání o zlomeném srdci a nenaplněné lásce. Snažil jsem se soucítit a tak jsem jí v Lucky pozval na drink. Po několika panácích už mě kouřila na hajzlu. Čas strávený v kabince jsem přemýšlel, jestli jí dochází jak až moc protikladné chování má. Ne, že bych si stěžoval, uměla to. ,,Mám depresi" ozvala se když jsem si zapínal kalhoty. ,,Proč prosimtě?" ,,Je tam hrozně moc hezkejch holek." ,,Jsem tu s nima nebo s tebou?" skočil jsem jí do řeči. ,,No se mnou." ,,Tak vidíš." usmál jsem se a políbil jí. Začala mě líbat. Otrhnul jsem ji od sebe, vždyť před chvilkou spolkla moje děti. Bohužel si to špatně vyložila. ,,Pane bože! Tohle se nestalo. Prosím, už mě nech být."vykřikla a utekla. S údivem jsem zíral na prázdno co po ní zůstalo. Už jsem neměl peníze a tak jsem šel k baru, kde seděla sama jedna slečna. Bylo vidět, že je movitá, za to byla ošklivá a trošku při těle. Pustil jsem se s ní do řeči a zjistil, že už je značně pod parou. Koupila mi pivo a zapálila cigaretu. Bavil jsem se s ní asi hodinu a prohodil pár komplimentů a sexuálních narážek. Bylo vidět, že má zájem. Z ničeho nic se u mě objevila holka z kabinky. ,,Ty jí chceš šukat! Ty jeden zmrde!" a vlepila mi facku. ,,Vždyť se podívej jak je hnusná!" začala znovu hystericky. Vzpomněl jsem si co říkala na záchodě. Začal jsem se smát. ,,Je to moje sestřenka," zalhal jsem ,,viděl jsem jí naposled před půl rokem." Obě se na mě podívaly s nevěřícím pohledem v očích. ,,Aha, to jsem nevěděla. Já.. Omlouvám se." začala jedna. ,,Ty prolhanej debile!" vložila se do toho druhá a vrazila do mě opileckou silou. Od toho, abych spadl na zem mě zachránila jen zeď za mnou. Ztratil jsem přehled o situaci kolem mě. Dopil jsem si v klidu pivo a vyrazil ven. Na ulici jsem si zapálil a smál jsem se, když jsem si při pohledu na známou holku co se líbá s cizím klukem, vzpomněl na záchodovou scénku.


6 názorů

sveřep
05. 11. 2014
Dát tip

nenudila jsem se, tak Típám

výhrady:

nějak mi to nepřipomíná povídku. hodila bych do miniatur. 

humorné to taky není


..máš to studené jako psí čumák..žádná emoce..jako by to napsal robot..


Arcs
05. 11. 2014
Dát tip

jsem tu novej, držím se zpátky:)


Moc díky za názor @Arcs ale je vidět že ses do mě moc neopřel :D 


Arcs
04. 11. 2014
Dát tip

hmm, trochu jako vyklipnutý z pokecu na nějakým fóru. Nevím, jaký by to mohlo mít ambice.

mě na tom nejvíc baví, že se, autore, bavíš, jak je koza pitomá, ale samozřejmě v tom jedeš s ní.

asi další pokus o Bukowskiho:)

že mi to ale není úplně cizí, tak radši sklapnu a říkám dobrý.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru