Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je bluesovou zpěvačkou

05. 03. 2002
11
0
1112
Autor
Henry

Je bluesovou zpěvačkou. Jde do práce a zpívá si. Jde domů a zpívá si. Žije sama. Uspává se tím, že si zpívá. Nikdo o tom neví. Nikdo neslyší její zpěv. V práci se jí ostatní zaměstnanci vyhýbají. Pracuje sama na konci linky a nikdo neslyší, jak si zpívá. Vymýšlí si písničky o všem, co by vás mohlo napadnout. Přála by si být neviditelná. Říká si: nevidí mě, nemohou mi ublížit, neznají mě, nikdy se mě nedotknou, nikdy mě nespálí, život za moc nestojí.


turandot
03. 05. 2005
Dát tip
chtěla bych vědět, čim jsou všichni ty ostatní lidi, co žijou a nikdo o nich nic neví..třebas sou vědci, týjo nebo nejlepší řečníci...*

TheHuu
24. 01. 2003
Dát tip
pesimistr...

ofčátko
24. 01. 2003
Dát tip
uch...

Prokletí
10. 04. 2002
Dát tip
já nevim, něco mi tu chybí.... aso tím, že je to bluesově napsaný, chybí mi melodie... já nevim m.

Vojtek
14. 03. 2002
Dát tip
blues posuvnyho pasu.......**

Sala
12. 03. 2002
Dát tip
Vnitřní svět člověka.. neviditelný, soukromý.. zakotvený v jeho proměnných radostech u vytýčení obranných valů postoje pod napětím "nedotýkat se".. co kdyby. :) A právě strunou jeho nástroje se občas přihodí, že cosi zrezonuje, aby o tom podalo výpověď.. Snad dojem jako by jí na tenký led života scházela pohmatem odvaha.. samotou na konci linky, a přitom je cítit, že by i (podmínečně) chtěla? Jenže člověk si nemůže zařídit bezbolestnost, proto tak často od reality utíká.. iluze mu poskytuje prodloužené ruce, kdykoli dostane chuť se utéct. Na druhou stranu se tím kruh nesvobodou zužuje a vlastně pro okolí, možná bezděky, uzavírá.. je nám pak "na samotce" paradoxně klíčem uvnitř." Považuji za povedený fragment s otevřeným koncem. Neškodí občas zariskovat a vsadit vše na jednu podprahovou strunu.. třeba k tomu nachyluje důvěra a láska..:)

Henry
05. 03. 2002
Dát tip
...

kafka
05. 03. 2002
Dát tip
...

Bafomette
05. 03. 2002
Dát tip
zpívá si

Print
05. 03. 2002
Dát tip
...

MCMLIII
05. 03. 2002
Dát tip
tak trochu mi to připomnělo osud hlavní hrdinky z filmu Tanec v temnotách

Krel
05. 03. 2002
Dát tip
...tak..

Astalavista
05. 03. 2002
Dát tip
No, zajímavý, ale dost pesimismu, nebo ze mě bude pesimist.:)

Siri
05. 03. 2002
Dát tip
stál by stál , kdyby ji někdo miloval..... ..........*.........

Vole
05. 03. 2002
Dát tip
moje horsie ja...tak trochu :=) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru