Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěl mluvit o bohu

Výběr: kafka
05. 03. 2002
15
0
1547
Autor
Henry

Chtěl mluvit o bohu. Zastavoval je na ulici. Někdy jen tak sám seděl a nahlas mluvil o své obrovské lásce k bohu a o vší radosti, kterou bůh přináší na svět svým slovem. Byl naplněn láskou k lidem, i když ho nikdy neposlouchali a v horším případě mu říkali, ať odprejskne, a oháněli se po něm. "Táhni odsuď, ty starej šmejde!” Jeden kluk, který měl na sobě tričko s nápisem Black Sabbath Vol 4, ho s blýskajícím se nožem pronásledoval dva bloky a pořád dokola ječel: "Za Ozzyho, za Satana, za Van Gogha!” Měl těžký život, tenhle ježíš milující hovada. Před několika týdny ho nějací spratci podpálili, když spal v parku.


turandot
03. 05. 2005
Dát tip
eh tyvaďo... cynický až na půdu. *

TheHuu
24. 01. 2003
Dát tip
mne to evokuje mnohem hlubsi zazitek, mozna autoruv mozna ne je to straslive smutny a cynicky, a je straslive smutny ze mne se takovy veci libi

j_i_r_i_k
13. 11. 2002
Dát tip
Tak tohle jo o... "Chtěl mluvit o bohu" - už ten název mě vzal - a text to úžasně podtrh...

Prokletí
10. 04. 2002
Dát tip
půl z toho... jsem já :( Nosferatu: Hledej, třeba najdeš m.

Sala
12. 03. 2002
Dát tip
Ani nevím, vybavil se mi Hyde Park.. otevřené názorové pole všemu pocestnému, resp. těm co mají uši (k slyšení), oči (k vidění) a srdce ústy na dlani. Není než ostatní reportáž? evokuje přiblížit smysl toho všeho přede dveřmi: Proč? A člověk se pro odpověď vrací zpět ke Slovu. :) "Já jsem to." Občas nezbývá než posadit domýšlivost na zadek a zakrýt si ústa. Díky Bohu. :)) Výborné. Přes vlastní současnou výpověď pobavilo "za Van Gogha." Nutíš přemýšlet a je o čem -myslím (na život a na smrt) zásadně.:)

Norek
07. 03. 2002
Dát tip
tiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptip

Mozart
06. 03. 2002
Dát tip
dobrý. a dobře vyvedenej konec.

kafka
05. 03. 2002
Dát tip
síla

Henry
05. 03. 2002
Dát tip
...

Bafomette
05. 03. 2002
Dát tip
ach jo...smutný...* silný...

Print
05. 03. 2002
Dát tip
...

Marigold
05. 03. 2002
Dát tip
Hmmm....tak to je zajímavý:)! Ale tak to chodí. Už jenom to jméno JEŽÍŠ je neuvěřitelně provokující....proč asi ?

Nosferatu
05. 03. 2002
Dát tip
Bůh????? Proč se zabývat někým kdo již dlouhou dobu leží v nenávratnu??? Básníci jsou od toho,aby ho připoměli nebo zcela zničily i poslední vzpomínku na otce všeho dění...

MCMLIII
05. 03. 2002
Dát tip
tak tohle mi zase připomíná osud jednoho starce, o kterém zpívá Brichta, říkalo semu Žižkovský Marx

Krel
05. 03. 2002
Dát tip
... zařazuji do klubu...!!*

Amanda
05. 03. 2002
Dát tip
Drsne...

Astalavista
05. 03. 2002
Dát tip
!*

Siri
05. 03. 2002
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *

Vole
05. 03. 2002
Dát tip
krasa v krutosti? ano je to pravda...! &nie je to strasne?? tak ci tak. *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru