Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Březnový Šuplík

06. 03. 2002
0
0
1707
Autor
Merlita

Milí písmáčci, včera jsem zažila KŘEST brněnským ŠUPLÍKEM!

 

Zdá se, úspěch večera záleží na konstelaci autorů, která včera byla skvělá, jako nepoznaný posluchač musím říci, že to byl krásný večer.

Množství účinkujících znám pod přezdívkou z Písmáka, takže ke prásné poezii a pröze, se připojil vizuální požitek! :o))

 

Ráda poděkuju hlavní aktérce FALCE (té jesm vlastně poděkovala osobně , že :O)

 Popelušce za nnepřekonatelný přednes pohádky, Bacilovi (vidíš, do tebe jsem skoro vrazila :o), Horákovi, Danymu, Prokletí(mu), Papouchovi,Časence , Majce, Albireovi a těm jejichž přezdívky a jména (NEJEN)  z Písmáka NEZNÁM. Třeba paní Evě Talpové....

 

Merci beacoup

a taky vyzývám Brňáčky, kteří si toto přečtou, aby se přišli podívat někdy příště!!
!!


Albireo
05. 06. 2002
Dát tip
A tohle já si přečtu až poté, co jsme se setkali na Šuplíku o 1/4 roku později! Merlitko, když se o někom zmíníš, je dobré poslat mu avízko. Ale ten březnový Šuplík byl opravdu vydařený!

Merlita
05. 06. 2002
Dát tip
Jé a já ti ho neposlala, viď? Tak alespoň teď :o))

Bacil
08. 03. 2002
Dát tip
Pokouším se o úsměv... zatím není moc přesvědčivý, ale snažím se :o))

Merlita
08. 03. 2002
Dát tip
Nezabíjet!!! Proklí, ani nevíš, o koho bys přišel :o))) Teda Bacílku, my jsme si fakt měli dlouze promluvit, jak se tak dívám na tu kritiku nad sebou!!! Ty si nepamatuješ to pravidlo o úsměvu? :o)) Mně se zdá, že to musíme napravit!!!! Co nejdřív!!!!

Bacil
08. 03. 2002
Dát tip
Merlítko, mně se teď zrovna úsměvy tak úplně nedaří, ale z toho Ty si přece nemusíš vůbec nic dělat :-)) A trochu se přece jen usmívám při pomyšlení, že Tě příště uvidím.. třeba bude i něco dřív než příští Šuplík...

Bacil
07. 03. 2002
Dát tip
Merlitko, ani nevíš, jak hrozně moc mě to mrzí... Ale viď, že přijdeš příště a dáš se mi poznat? Prosííííííííííííííííííííííííím, smutně koukám...

Merlita
07. 03. 2002
Dát tip
Jasně Bacílku, někdy příště se vrhnu po hlavěnce na seznamování. A Ty budeš mezi prvními, neboj. Takže žádné smutné oči, ale úsměv :o))))

Merlita
07. 03. 2002
Dát tip
Jasně Bacílku, někdy příště se vrhnu po hlavěnce na seznamování. A Ty budeš mezi prvními, neboj. Takže žádné smutné oči, ale úsměv :o))))

Prokletí
07. 03. 2002
Dát tip
zabiju! zabiju!!! ;o) příště víc křič: Merlitáááá, Merlitááá na prodéééj ;o)) m.

Yeziiinka
06. 03. 2002
Dát tip
Merlita: věřím a tak trochu (vlastně co breptám, hodně!) Vám v Brnisku ty Šuplíky závidím... Přeju, aby se stejně vydařily příští! Son :)))))

Bacil
06. 03. 2002
Dát tip
Merlítko... Ty osobo, to ses nemohla přihlásit, že jsi to Ty? Kdybych já aspoň tušil, která jsi byla Ty... jako že netuším :-((( to mě hrozně mrzí a stává se to jediným šrámem na jinak squělém včerejším Šuplíku - že jsem o Tobě nevěděl a nepopovídali jsme si :-((((((((((((((

Falka
06. 03. 2002
Dát tip
A já jo, a já jo :o))))))))) A mám radoooost :o)) A něco ti tu.... počkeeeej... nechám.... no tak... kde jenom je, aha, v kapsičce... taky tady, na... ☼ A nezívej a jdi se radši vyspinkat ;o)

Kombajn
06. 03. 2002
Dát tip
jestli je kazdej suplik tak skvelej jako vcera, budu tam spat ve spacaku !

Merlita
06. 03. 2002
Dát tip
Popravdě Bacílku, několikrát jsem se k tobě šinula, a tys mi nevědomě upláchl! :o))))) A protože se mi opravdu chtělo spinkat, nečekala jsem moc dlouho. Ty jo, taková hrubka!!! Stydím se a jdu to opraviti!!! :o))))

Merlita
06. 03. 2002
Dát tip
OPRAVERNO!!! Jak to, že jsem si toho nevšimla v tom školním spěchu!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru