Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavonoh a kočka

06. 03. 2002
6
0
2040
Autor
Snehulacek

Hlavonoh má jednu hlavu

hlavonoh má osm noh

levou, pravou, přední, zadní

předolevou, pravozadní

předopravou, levozadní

 

Hlavonoh má smutnou hlavu

hlavnoh má osm noh

smutně kouká na kočku

upletla z nich vánočku.


Smykač
16. 06. 2003
Dát tip
:)))jojo, po vší té těžké poezii je to příjemné odlehčení mé utrápené hlavonohy*

Beznaděj
11. 03. 2002
Dát tip
:o))))))caaakrys....fakt bych to do tebe nerekla:o)

Aki
10. 03. 2002
Dát tip
:o)))

copatá
10. 03. 2002
Dát tip
tak jsem se stejne nedopocitala k tomu spravnymu poctu nohou ...ale mas uzasny basnicky strevo :-)))))))))))))))))) T

Snehulacek
10. 03. 2002
Dát tip
No ja bych vymenil to slovo 'mas' za 'jsi' a pak jsem to ja jak vysitej .o))))

copatá
10. 03. 2002
Dát tip
dobra..oprava...jsi uzasny basnicky strevo a nejen basnicky .-) ..tobje snad jde vsechno na co sahnes .-))

Snehulacek
10. 03. 2002
Dát tip
:o))))

malykuba01
08. 03. 2002
Dát tip
hezky hravé:)

malykuba01
08. 03. 2002
Dát tip
hezky hravé:)

Toxman
08. 03. 2002
Dát tip
Tu vánočku bych si nedal, ale jinak libí tip.

zolli
07. 03. 2002
Dát tip
Neee mňauky kočička v mdlobách au, tys to tedy zpravil :o)

Snehulacek
07. 03. 2002
Dát tip
Chjo :o) Tak už nevím co s tou kočkou :o)

zolli
07. 03. 2002
Dát tip
Tak ji nakrm hlavonohem a pak ji upelíškuj někde v košíku :o))))

Stevenson
07. 03. 2002
Dát tip
..-)))) lepsi nez mnohe jine blbustky, tipovane jak o zlatrou prilbu..**T

Snehulacek
07. 03. 2002
Dát tip
Dik, ale hlavonoh je fakt ptakovina :o)) Jenze mne stejne nikdy nic jinyho nenapada :o)

Armand
07. 03. 2002
Dát tip
obé je skvělé :))

papouch
07. 03. 2002
Dát tip
chňá chňááá :-) To Hlavonoh Papoušův má zase nohu jen jednu. Pohyb vpřed se u něj děje systémem Hop - hop - hop. Tak mě napadá - Jak se Hlavonozi Sněhuláčí Osminozí vlastně množí? A kolik mají pohlavních orgánů? :-))

Snehulacek
07. 03. 2002
Dát tip
Tak teď jsi mě dostal :o))) Když jsem to tak probral ze všech stran, tak mi jich vyšlo 7 :o)) Jenže Venuše sedmero pohlaví už tady bylo :o) Mno, vidím, že budu muset časem vyjasnit, jak to v tomhle případě s těma hlavonohama vlastně je :o) Nezbytným předpokladem je ovšem hlavonožka :o)

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
sem z toho jelen...

zolli
06. 03. 2002
Dát tip
Ať si hlavonoh dá pozor před dopravou na svou nohu předopravou... Co tam dělá ta kočka? To sem nepochopila...asi vrní, když ji těch popletenejch osm noh hladí na hřbetu.

Snehulacek
06. 03. 2002
Dát tip
No dobře no, tak kočku z toho vynecháme... :o) Nohy si všas nějak poplet, do vánočky si je uplet :o)

zolli
06. 03. 2002
Dát tip
Ale néé dyk ta kočka bylo to nejhezčí a jediný srozumitelný na celý básničce. Měls vynechat všecko a nechat mi tu kočku!!! :o) A vůbec co je hlavonoh? Já znám jen hlavonožce a ten má, jak všichni víme, nohy jen dvě..

Snehulacek
06. 03. 2002
Dát tip
Chjo :o) No vidíš, hlavonoh jich má osm :o) Takže udělám redukci původního hlavonoha... Je to všechno na kočku, jdu pléct domů vánočku :o)

zolli
06. 03. 2002
Dát tip
Mňam a přivezeš mi ji ochutnat?

Snehulacek
06. 03. 2002
Dát tip
No to by to dopadlo :o)) Hm, koukám, že ona by z toho hlavonoha asi ta vánočka stejně nešla, na tu by jich musel mít devět, tak se bude muset počkat, až mu vyrazí ta devátá :o) Hlavonoh, je to samý jako hlavonožec, ale ten mi připadal moc dlouhej, takže hlavonoh je krátkej hlavonožec :o)

zolli
06. 03. 2002
Dát tip
Ale hlavonožec MÁ JEN DVĚ NOHY!!!!!!!!!!!!!! Tedy pokud jsem dobře sledovala psychologii a výtvarné schopnosti svých dvou synů..

Snehulacek
06. 03. 2002
Dát tip
Hlavonoha honí kočka může na něm nechat očka honila ho po pláži zahnala ho k zápraží. Teď tam sedí chudák v rohu moc se bojí o svou nohu. Kočka k lovu, ta má vlohy chutnají jí jeho nohy. Strachy už on nedýchá když kočka vařit pospíchá. Použila hrnec snachy on se jenom klepe strachy. Neví jak ho zneškodnit, rozhodla se... utopit! Nyní ho tam topí v hrnci tím mu vlastně dala šanci. Voda ta je jeho živel s topením má kočka svízel. Přírodopis kočka nezná však ona to brzy pozná. Z topení je zemdlelá vzteky z toho omdlela To je konec dramatu kočka je teď v komatu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru