Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Období

31. 12. 2014
0
3
292
Autor
Retikulum
Tak skončilo další těžké období obětovali jsme mu krev moč a sliny ale ta oběť stála za to pán s doutníkem by nás jistě pochválil tak brzy začne lehké období nebo taky těžké? hoďme si mincí či kostkami nebo raději neházejme víme dobře jak to končí vlastně že to pak nemá konce...

3 názory

eronidrian
03. 01. 2015
Dát tip

To divné dělení řádků mi udělal mobil, takže tahle chyba odpadá.


Retikulum
02. 01. 2015
Dát tip
Krev, moč a sliny je parafráze (bo jak to říct?) na Churchilovo krev, pot a slzy. Chápem? Textový editor mi to nechtěl vzít jako verše pod sebou, tak je to takhle blbě čitelný. Vždycky by stačilo o něco míň, uznávám.

eronidrian
01. 01. 2015
Dát tip
Nevím, co si o tom myslet... Některé části se mi líbí (poslední 4 řádky) to je dobrý nápad. Ale něco je zase podle mě úplná hloupost. Jak můžeš obětovat moč? Také mi přijdou jednotlivé verše divně poskládané. Nevím, myslím si, že poslední 4 řádky by stačily. Ale třeba tomu nerozumím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru