Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráj

12. 01. 2015
0
4
318
Autor
Jiti

Nastínění mého rájového ráje..

Bez starostí louhovat si čaj,
Poníků, Pagasů, jednorožců plný ráj,
Jen se na to všechno s úsměvem na tváři dívat.
Sušenku jednu za druhou hltat.
Sluneční záři pohlcovat.
A klid.
Jo, to fajn.


4 názory

Oldjerry
04. 03. 2015
Dát tip

Pokud je to - a vše tomu nasvědčuje - prvotina - pak všechna čest tomu, kdo se o ni pokusil. Kvalitní psaní se nerodí z jednoho byť sebelepšího příběhu - k tomu je třeba nejdříve přečíst spoustu knih a nejen to - vstřebat jejich formu, atmosféru i techniku psaní. - je třeba se naučit rozlišovat co je nutné, přípustné a co zbytečné (slova, věty)... Pokud budeš pokračovat a nedáš se prvními nepříliš zdařilými pokusy odradit, můžeš být  jednou velmi dobrá.


Prosecký
14. 01. 2015
Dát tip

No jo, ale zapomněl jsi, že také musí jít topení.

Jo, to fajn je tam kvůli rytmu?

Rostoucí počet spotřebovaných sušenek nevede  automaticky k růstu užitku spotřebitele. V jistém okamžiku naopak užitek začne klesat. prostě se udusíš.


Janina6
14. 01. 2015
Dát tip

Nevím, co je Pagas. "To fajn" mi zní, jako když se cizinec učí česky. Ale po pravdě řečeno, tomuhle textu nepomůžou ani opravy. Myslím, že nejvíc mu chybí to, aby měl autor opravdu co říct.

 


Tohle mi přijde spíš jako inferno než ráj :-D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru