Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brána na věčnost

28. 01. 2000
0
0
876
Autor
Plamínek


Smutek prázdnota a pláč neštěstí a bolest na níž není fáč Nikdo nenavrátí zpátky Ti ten den navždy budeš spáti necháš si zdát sen Človíček ač malý v tomto velkém světě najednou se vzdálí téměř v cukuletě Měl pro nás však cenu cenu nespočetnou zněla v jeho jménu zněla všude - i mnou Miloval vše kolem sebe nejvíce však lidský hlas snad je hezké teď Tvé nebe a snad - i tam je slyšet nás
DH
25. 03. 2000
Dát tip
S Láskou člověk neudělá nic. Provždy mu zůstane. Ať proudí tam nebo tam. Líbí se mi vše od srdce!

Plamínek
01. 02. 2000
Dát tip
Díky vám všem jak za pozitivní, tak negativní kritiku, obě mi moc pomohly.

Merle
31. 01. 2000
Dát tip
Souhlasím spíš s Azalinem, než Bibšou... lepší rýmy stojej za trochu tý práce navíc.

Bibša
29. 01. 2000
Dát tip
Plápoláčku, je to moc hezké, citlivé, ty rýmy nejsou až zas tak strašné, náhodou se to hezky rýmuje a i jednoduchými slovy lze bravůrně vyjádřit složitost smutku. Líbí. Přidej nám ještě něco, ju?

Mamba
28. 01. 2000
Dát tip
Také mi umřelo pár příbuzných... smutek za chvíli přejde - život jde dál.

kaťuška
28. 01. 2000
Dát tip
piš, piš o bolesti, o smutku, ale i tom co ti dává sílu...

AZALIN
28. 01. 2000
Dát tip
Ja vim, ze je asi to uprimny a od srdce.. ale prece jenom (jestli teda můžu trošku zakritizovat).. tak rýmy se mi zdají poměrně primitivní a nenápaditý.. nemá to ten šmrnc.. ale je fakt, že tady možná platí, že v jednoduchosti je síla.. nevím.. každopádně se mi líbí ten "cukulet" :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru