Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hasan a osel

19. 04. 2015
1
1
334
Autor
Mnějéša

O splněných přáních. A hlavně takový experiment.

Společně došli na trh. Cesta nerozlučných přátel byla u konce. Brzy měl nadejít těžký čas odloučení. Muselo tomu tak být. „Prodám oslá, kupté oslá, pravýho oslá“ křičel Hasan smutně a pro sebe si broukl: „snad to osel netuší, jinak mi uteče. Ale osel to tušil. Přesněji řečeno ucítil divné tlačení, za které nemohly jen špatně pokousané bodláky. Zahýkal, vytrhl se a utekl. „Ojojjj joj! Co já teď mám?! Ni milovanýho osla, ni peněz na skromnou krmi pro rodinu! Já proklatec!!! Hasan smutně odešel z trhu, jednomu by ho bylo líto. A doma na něj čekal osel.


1 názor

Lakrov
20. 04. 2015
Dát tip

Kdo měl to štěstí, že při čtení toho krátkého textu neodhlédl na konec, dočkal se milého překvapení podobně, jako já (a jako Hasan). Myslím, že je v tom stručně naznačen životní postoj lidí z kraje, v němž má to jméno původ. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru