Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jan Vančura, Irena Budweiserová a Plavci

02. 05. 2015
13
21
1711
Autor
srozumeni

Nikdy jsem nepsala recenzi, takže následující text berte jen jako vyprávění o kulturní akci, která mne velmi zaujala a chci se s vámi o příjemný zážitek podělit.

Plzeňské náměstí Republiky ožilo, jako každoročně, bujarými květnovými oslavami. Tyto akce jsou vždy provázeny i bohatým kulturním programem. Pro mě se stalo lákavé včerejší vystoupení Jana Vančury, Ireny Budweiserové a Plavců. I přes nepříznivé počasí, schoulená pod deštníkem, jsem dychtivě hltala každé mluvené a hlavně zpívané slovo, které se neslo celým plzeňským náměstím. Uchvátil mě naprosto čistý a dokonalý hlas pana Jana Vančury, který ani s přibývajícími lety neztratil nic ze svého zvonivého zvuku. Paní Irena Budweiserová je paní zpěvačka s velkým P, tak na kvalitě jejího hlasového projevu je těžké nalézt sebemenší chybu. Velmi mile mě překvapili i další noví členové kapely Plavci, kteří svou profesionální a muzikantskou kvalitou nezůstávají pozadu za svými staršími a zkušenějšími kolegy. Společně s interpety na podiu jsem si zazpívala několik písní, které provázely mé mládí. S chutí jsem si vyslechla i písně, které pro mě již tak známé nebyly. Koncert se chýlil ke konci. Jedinou chybičkou na kráse celé této akce byl déšť, který nám divákům a posluchačům znemožňoval pořádný a zasloužený potlesk. S deštníkem v jedné ruce to jde opravdu špatně.

21 názorů

srozumeni
10. 10. 2015
Dát tip
Děkuji za pochvalné souznění s kapelou, kterou má rádo spousta lidí...hezké dny.

srozumeni
24. 05. 2015
Dát tip
Over a guy,díky za zastavení.

guy
13. 05. 2015
Dát tip
Každá muzika je dobrá, když je dobrá - svatá pravda ..

over
06. 05. 2015
Dát tip

díky za článek a vzpomínky...mimochodem, Míra Říhošek s námi jezdil na hory...úžasnej člověk a skvělej lyžař :)


srozumeni
04. 05. 2015
Dát tip
Romane díky.

srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Děkuji za zastavení a vzpomínku.

Vzpomínám si na koncert Plavců v Domě dětí na Hradčanech. Byla jsem unešena písničkami a také se mi všichni podepsali. Dodnes si je ráda poslechnu.*


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Tak to je dobře. Každá muzika je dobrá, když je dobrá. Díky.

byť jsem na jinou muziku......i tuhle můžu......../***


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Je to tak. Už se těším,až sem do Plzně přijedou někdy kolem Vánoc,že se snad na ně dostanu. Díky Petře a hezký večer.

Petr333
02. 05. 2015
Dát tip

Dodám snad jen to, že je to i moje krevní skupina.A tak jsem rád, že jim to (jak píšeš) pořád náramně zpívá.***


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Já dokonce ještě spoustu těch gramodesek mám, schovaných v úložném prostoru. Stejně je nemám na čem hrát. Díky Hani za návštěvu.

8hanka
02. 05. 2015
Dát tip

to musela byt parada...aj mne by chybali ti, co uz nie su:(

So sestrou sme kupovali vsetky platne Rangers,  Plavcov, ich nadherne hlasy u nas zneli od rana do noci... davali sme  reproduktor z  kufrikoveho grama do okna, aby mohla pocuvat cela ulica:)

No a odvtedy mam rada aj Radka Tomaska, i ked on s nimi prilis dlho nebol

Je to uz tak davno...a spomienky su nadherne

 


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Tak hlavně, jestli Ti tam také zpívala...Dík za zastavení.

Kočkodan
02. 05. 2015
Dát tip
Paní Irena pracovala kdysi v Argentinské ulici ve stejné budove jako já.

srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Tak, tak. Díky a hezký den.

Diana
02. 05. 2015
Dát tip

Také bych se ráda zúčastnila, kdyby to nebylo tak daleko. Paní Irenu Budweiserovou jsem obdivovala už jako zpěvačku Spirituál kvintetu. Byli také skvělí! *


srozumeni
02. 05. 2015
Dát tip
Však oni tam na ně také vzpomínali, chyběj jim. Ale i tak se mi to líbilo. Díky za odkaz, včera jsem ještě večer poslouchala na youtube mnoho dalších. Díky.

dajakbol
02. 05. 2015
Dát tip

Mať to bližšie, asi by som tam mokol s Tebou, ale ako sa poznám, hundral by som, že to už nie je ono, že Hájek a Dufek... a vôbec Rangers boli len raz. A je mi z toho „boli“ vcelku smutno. Navždy legendy https://www.youtube.com/watch?v=_pGOdvYhlBk


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru