Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

30. 01. 2000
0
0
1005
Autor
Ariel

Pokusím se nyní o něco nového - o dětskou poezii a tvorbu jako takovou.
Nesmírně se mi to líbí, protože slova jsou zde korálky bytí a radosti ze života, prostá a skutečná.
Věk : 8 let
Zaměstnání : druhá třída obecná
Charakteristika : dnes při návštěvě se mi dostal shodou okolností do ruky osobní sešit "velké slečny", který byl pokryt kresbami doplněnými rozličnými texty.
Jeden jsem si dovolil se souhlasem autorky opsat a podělit se tak o radost i s vámi.
Kresba byla velmi prostá a hezká. Na celé stránce se rozprostíralo modré nebe plné bílých obláčků se šišatým žlutým sluníčkem, které svými dlouhými paprsky lechtalo, pečlivě místo vedle místa zeleně vybarvenou, travičku, ve které byla namalována spousta rozličných květinek a jiných prapodivných útvarů. V pravé části se rozstříkávaly průzračně modré kapky jemného deštíku a v levé části se barevně pýřilo něco, co bylo možno považovat, jak z textu vyplývá, za hodně a hodně barevnou duhu.

"Doslovný přepis" vysvitlo sluníčko objevili se mráčky vylezli kvjětinky zelenala se travyčka byli tam květiny a menovali se byl tam zvonek, kópretina, fijalka bylo prostě pěkně pořád svítilo sluníčko bylo moc pěkně nekdy za poprchalo byla moc pjěkná duha tak vznikla duha moc se těším Konec doslovného přepisu. Tak co vy na to????
Jákob
20. 02. 2000
Dát tip
Moc pěkné :o)

Ariel
02. 02. 2000
Dát tip
Neděkujte mi! Já si to nezasloužím, protože to je opravdu jen odposlechnuto v čase a době. Ale pokud vám to udělalo tak dobře jako mě a pokud to ve vaší duši otevřelo již dávno zavřená vrátka a vypustilo to alespoň na malou chviličku zasunuté krásné vzpomínky na dětství, tak nezbývá nic jiného něž poděkovat autorce. Osobně si myslím, že velké medové srdce jí udělá velkou radost.

Šílená
31. 01. 2000
Dát tip
....a ráno se probudím a usmněju se na svjet a zapomenu všechni verse a všechnu fylosofie, všechny gramatycke poučky ktere mě stejne moc nejdou a budu se jen těšit z každé chfilky kterou tady smim být, a budu se těšit na duhu...
Také děkuji a mislím že je zač:o)

Bibša
31. 01. 2000
Dát tip
Bibša je nadšená !!! Povím Ti, že nic zelenějšího a žlutějšího v té divné zimě jsi poslat nemohl :-))). A taky děkuji!

AZALIN
31. 01. 2000
Dát tip
:-)

Vesis
30. 01. 2000
Dát tip
Zivot je proste pjekný, ne?

Bříza
30. 01. 2000
Dát tip
Děkuju - máš pravdu
a
promiň ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru