Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dobrá práca

Výběr: Print
06. 05. 2015
4
6
755

 

 
 
ešte 4 roky
a z tej párty nezostane
nič
 

je to
výkvet našej éry
alebo len ktosi

 

kto

 

prehovorí z hrobu?

 

3 krát a dosť
no ja chuj to
stále spravím

 

/motívy dookola sa
opakujúcich zlyhaní
majú ďaleko od

 

sladkého svrbenia

 

v krku/ 

 

netuším no i tak
budem tvrdiť 
to čo vkuse:

 

ak prehovorí ľútosť
ešte stále je tu
„ALE"

 

 

tak teda

 

vitaj

 

vo svete poézie

 

 

 

 

 


 


6 názorů

malo konretne - suhlasim. alibisticke - moze sa ti tak zdat..v poslednom case to strielam ako pride, slova prichadzaju a odchadzaju, ja len instiktivne vyberam. ovela viac mi vsak zalezi na rytme, dakto tomu hovori "hudba slov"..je to len hra. nic viac, nic menej...


dajakbol
07. 05. 2015
Dát tip

Málo konkrétne, ak už nechcem povedať, že alibistické; akosi nevedno-netušmo, o čom točíš. Akoby si v obavách z tematickej banálnosti iba obkresľoval pomyseľné jadro, inak málo zaujímavé. Nahadzuješ a čakáš, že sa niekto chytí, že si zráta dva a dva a zaťuká si na čelo: jasné, piči, je to tam!  No, neviem.


Print
06. 05. 2015
Dát tip

Sdílím tvůj svět poezie*


tesil boy
06. 05. 2015
Dát tip

Post-pohrabáč by řekl - všechno souvisí se vším. Ale já nejsem on, takže takový klišé nevypustím z ústí, takže to nechme být. Báseň se ti povedla, jsi dobrý repre svojí země. Mužeš být hrdý.


DAV.kedysi mi to nieco hovorilo...ako tvoj koment suvisi s mojim textom?


tesil boy
06. 05. 2015
Dát tip

Dobře jsi to nandal poetické bandě jménem DAV, a nejvíce Daňo Okálimu, jemuž nemohu přijít na jméno. V této souvislosti mne napadá dnes už legendární Miro Kramarič, který se zapsal do dějin slovenské tvorby svými minidíly "Aj bača niekedy prijde skor" a "Angolský mravčiar".


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru