Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čau mami

26. 06. 2015
2
1
261
Autor
taita

~~"Ahoj, synáčku."

"Čau, mami."

"Víš co ti řeknu?"

"Co zase?"

"Ach jo, jsem tvoje máma, budeš mě poslouchat?"

"Hm."

"Hele, já vim, že jsi dospělej, ale pořád tě vidim jako malýho. Proto se tě pořád ptám na tvůj život, záleží mi na tobě."

"Hm. Hele, mami, já si to udělám jak budu chtít jo?"

"A jak?"

"Zase otázky?"

"Udělej jak myslíš."

 


Po roce.

 


"Čau, chlape."

"Nazdar, mami."

"Jak to jde v práci?"

"Jo, dobrý."

"Co Klára?"

"Dobrý. Proč tě zajímá Klára?"

"Hm...... bych ti mohla poradit, jsem ženská, vím jak na ženský."

"Nepotřebuju radit. Pořád se jí něco nelíbí, tak znáš to, ty jsi nebyla jiná."

"Aha."

 


Po roce.

 


"Nazdar, chlape."

"Zdar, máti."

"Byl jsi včera za tou babičkou?"

"Ne."

"Aha, v pohodě. Já tam skočim, ať neni sama pořád."

"Jo, taky jsem si to říkal, ale nemám fakt čas."

"Jasný a na čem pracuješ?"

"Děláme projekt pro jednu firmu."

"A jde to?"

"Blbě."

"Co je za problém?"

"Tak tomu bys nerozuměla."

"Jasný, chemik....."

"Jasný, ne?"

"Hele a baví tě to?"

"Někdy ne. Skoro bych řekl, že jsem otrávenej. Všechno mě štve. Nevim. Snad bych potřeboval dovolenou, ale tak na rok."

"Co na to Klára?"

"Jo, prej pojedem. Plánujeme procestovat Anglii."

"Super, to jsem ráda."

"Jak relaxuješ."

"Zase výslech........"

"Mám o tebe strach."

"Neměj."

 


Po roce.

 


"Čaaaau."

"Nazdar. Tak jsem se rozhodl, že odcestuju do Kanady, nabízejí tam super místo, dostaneme i luxusí bydlení, prostě paráda."

"Cože? To kecáš!"

"Jo."

"A co tvoje stará matka, tu tady necháš?"

"ehm....."

"To byl vtip. Musíš tam jet ty bláho, jenže co potom moje otázky, jak mi na ně budeš odpovídat?"

"Mailem."

"Bože, to nepřežiju."

"Přežiješ, mami. Musíš vědět jednu důležitou věc. Já jsem já a ty jsi ty. Opakuj si to, já jsem já a ty jsi ty. Já žiju svůj život jako ty žiješ svůj. Kdybychom se už v životě neměli vidět, můžeme děkovat tomu, že jsme se znali a život jde dál. Netrap se, že odjíždím, věř mi a podporuj mě, když ti budu chtít něco říct, tak ti to řeknu. Ale nevěř tomu, že toho bude víc než jedno procento, protože před mámama sorry respekt......:-D"

"Až se vrátíš na čumendu, uděláme muzikantskej den. Zahrajem si na kytaru. Připravím něco dobrýho na zub a hotovo. Jeď a žij jak nejlíp dokážeš! Každej tvůj úspěch je pro mne velkej dar. Jsem na tebe hrdá a není nic víc, než když tohle matka cejtí. To je její odměna."

 


"Tak čau, mami."

"Čau, chlape."


1 názor

britanica
26. 06. 2015
Dát tip

pěkně nastartovanej časosběr... jen ten závěr nemá kadenci potenciálu celého příběhu. Ale jako celek beru... takže typ*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru