Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sliby

14. 03. 2002
0
0
455
Autor
Hajda

Jsou v pravdě jak víno

po kterém kalný je zrak

z pozadí řečené přímo

v možnostech ústupné honosné však

Osobní závazky ústní

s volbou práva ne chybovat

mohou na určitém stupni

se různě i zachovat

Každý v nutnostech učí se slibovat

pro zájem hodnoty smluvní

Výpověď formou je za slova děkovat

stranou zůstanou vždy jenom

všichni ti smutni

 

 

Citát  :   Sliby chutnají jako víno před snídani
alina
23. 03. 2002
Dát tip
No, Lito, já Ti nevím, jestli bych se připojila k Tvému jásotu. Mívám totiž dost často pocit, že u spousty básniček je to rýmování skoro naškodu. že autora to pak tak nějak podivně svazuje a nutí ho to do různých křečovitých formulací a kotrmelců :o). A to není případ jen u Hajdy.

Amanda
19. 03. 2002
Dát tip
zvlastni...ale urcite zaujalo...

Armand
14. 03. 2002
Dát tip
Opět líbí, i když mě teď už začíná trochu vadit ten citát dole... to je zbytečná nápověda (teda asi jak pro koho)... v poezii nápovědy? Hmm, to mi nesedí (stčí, že už z názvu je evidentní o co běží).........no ale to je věcí autora... dopustím se podruhé hlubší kritiky (nebo ne?) .. a řeknu že ten konec mohl být lépe zveršovaný.... mám na mysli např. za sebou jdoucí rýmy "zachovat/slibovat".. ale asi moc kecám Je to opět moc dobré.....

Litochowitz
14. 03. 2002
Dát tip
Je dobře, že tu někdo rýmuje....dobrý

Krel
14. 03. 2002
Dát tip
no ten citát na konci mi tam přijde taky zbytečnej....ale jinak moc hezké..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru