Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Červen 2015 - Hlasování

15. 07. 2015
2
8
843
Autor
StvN

Hlasujte do 26.7.2015 a hlasování označte jako vážnou kritiku + nezapomeňte vyjádřit důvody pro své hlasování.

Na dvore Flinstón 2015-06-05 0-Nominace - 015_06  
Úkol Fruhling 2015-06-01 0-Nominace - 015_06  
Zákon velkých čísel Prosecký 2015-06-12 0-Nominace - 015_06


8 názorů

Tetřev
26. 07. 2015
Dát tip

1. Fruhling: Úkol

- pro mě jednoznačně nejlepší text, zaujal atmosférou, svou obrazností, zajímavými slovními obraty a trefnými přirovnáními

2. Prosecký: Zákon velkých čísel

- text mě bavil, bylo to příjemné, úsměvné čtení

3. Flinstón: Na dvore.

Musím se přiznat, že mi část příběhu unikla, ne všemu jsem správně rozuměla - ale ve srovnání s již zmíněnými autory mě oslovil nejméně.


Danny
22. 07. 2015
Dát tip
1. Prosecký: Zákon velkých čísel: vtipně napsáno, dobře vypointováno Ostatní povídky nezaujaly.

Janina6
22. 07. 2015
Dát tip

1. Fruhling: Úkol. S touhle povídkou jsem spokojená – historické příběhy sice nijak zvlášť nevyhledávám, ale u Fruhlinga je kromě běžných žánrových rekvizit navíc přítomno psychologické napětí, něco zůstává nedopovězeno, nebo se děje trochu jinak, než by čtenář čekal. Konkrétně tady se mi líbí třeba nápad s placeným provokatérem. (Jinak jsem si samozřejmě užívala i představu konkrétních ostravských míst, kde se děj odehrával.)

2. Prosecký: Zákon velkých čísel. Dobře se četlo, je to chytré a vtipné, jak je u Proseckého zvykem.

3. Flinstón: Na dvore. Příběh se vyvíjí zajímavě, nečekaně, to se mi líbilo. Styl, gramatika a formátování jsou horší, a myslím, že by nad tím autor neměl „mávat rukou“, ale zkusit to líp. 


StvN
19. 07. 2015
Dát tip

1. Flinston

2. Prosecky

3. Fruhling

 

Je to zvlastni, ale je to takhle. Flinston tam ma chyby, ale proste ten pribeh a postavy me zaujaly a zaver s padem syna do sudu me nadchnul. Mozna proto, ze jsem od textu nic necekal. U Fruhlinga doslo k tomu, ze jsem si text nepamatoval, trebaze jsem ho jiz drive cetl, a to vedlo k tomu, ze jsem proseckeho fejeton vlozil na druhe misto. Jinak to jsou ale vsechno texty hodne bodovani, coz mi prijde fajn. 


Fruhling
19. 07. 2015
Dát tip

1) Prosecký

 

Ad 1. Ale upřímně chlapi, pro text hlasuju hlavně proto, že je to povídka. Sice bez jakékoliv přidané hodnty, ale taky bez chyb.  Pro Flinstóna nemůžu hlasovat pro přesudovanost a pro sebe mi to přijde hloupé. Jsem totiž pokrytec.


K3
17. 07. 2015
Dát tip

1. -  Úkol - Fruhling

2. -  Zákon velkých čísel - Prosecký

       Přesvědčivě Fruhling za strhující a pochmurné vyjádření části bouřllivého dne v době, kdy smrt a krev byly na denním pořádku. Oproti Proseckého povídky je složitější a propracovanější. Prosecký je sice vtipný, přímočarý a jednoduchý. Přednost dávám ale Fruhlingovi.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru