Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak zkončil jeden Pokec ...

02. 02. 2000
1
0
1454
Autor
Saša

Zas jednou jsem nakoukl do Pokecu ... a když jsem tam nakonec zůstal sám, zjistil jsem, že stále ještě cosi říci mám ...

14:17:19 Už měla by být pryč tak vezmu můze klíč k těm veršům co mě nenapadly k těm květům, co dnes tady zvadly... 14:18:15 uzavřu přítomnost teď naši můze se koně plaší snad příště stihne zastavit je včas snad navštíví nás ráda někdy zas... 14:19:49 Uzavřu naše povídání pro nikoho už nejsme k mání prostě jsme odešli zas dál ... to jenom vítr tichou píseň vál ... 14:21:23 Tiše se loučís, pootáčím list za chvíli nikdo nebude už číst co jsme si zašeptali letmým setkáním co jsme si pověděli denním šíráním ... 14:22:46 Chtíc vrátit čas je marná snaha snad že pomíjivá je světská sláva snad že se jednou uvidíme snad o básních se pobavíme ... 14:23:53 Čas chvátá už dávno měl jsem odejít však co mě čeká - prázdný byt jen tiché vzpomínky co bolí šrámy na srdci co se nezahojí .... 14:25:13 Do veršů utíkáme všichni snad že jsme tolik hříšní myšlenku nezachytíš včas jenom ticho zůstane už v nás ... 14:27:24 Ticho v tvé duši burácí náhle děsivě, zoufale, smutně táhle od ticha nepomáhá nic snad jenom ještě ticha víc ... 14:30:03 Uprostřed tichého burácení propadneš se do snění kdo ten stav duše může znát? Jen ten, kdo vážně měl moc rád ... 14:32:23 A to je dávno známá věc nešťasten kdo je přec, kdo verše chce vážně psát ten musí hodně milovat... 14:34:20 Loučím se přátelé, i když ne vesele ať na dlouho či krátko loučím se jednoho dne však vrátím se ... :c)))
PetrViP
02. 02. 2001
Dát tip
to je šílenost:)

papouch
08. 02. 2000
Dát tip
právě ty hodiny tomu dávají šťávu a život, nech je tam

Saša
03. 02. 2000
Dát tip
:c)))
Máš pravdu Šílená, nebýt tam ty hodiny, a trochu (hodně) to upravit, mohla by z toho být dobrá básnička. Ale takhle to v tom pokecu bylo a tak jsem to sem dal - připadlo mi líto ztratit těch pár pěkných a zajímavých myšlenek, ale už se mi to nechtělo předělávat ... :c)))

Merle
03. 02. 2000
Dát tip
Je mi z tebe smutno...

ALOHA
03. 02. 2000
Dát tip
Sestrička, zdá sa mi, že Bibšu naviedol na stopu ten podobný ňufák :-)))))No keď do toho vložím veľa rozumu.. nebol by Saša potom aj moj brat ? :-)))
Saša, keďže to zatiaľ nemožem vylúčiť, mám ťa s otáznikom.. ale všetko, čo patrí našej rodine ti požičiam :-) ALOHA

Bibša
02. 02. 2000
Dát tip
Jé šílenka tu má brááááááchu:-))))))))))))))

Šílená
02. 02. 2000
Dát tip
Bibša: pravda už tu mám sestřičku Alohu proč ne brášku ale nevím z čeho tak usuzuješ?

No každopádně kdyby se to malinko upravilo a nebyli tam ty hodiny:oP tak tam máš hodně zajímavých myšlenek a mohla by z toho být dobrá básnička... nebo možná už je?:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru