Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budoucnost

02. 02. 2000
0
0
820
Autor
Acynonyx

nacházíme se v období po celosvětové atomové válce a všude kolem je zpustošená zem.
Všímám si věcí kolem sebe a snažím si vzpomenout, jak to tu vypadalo dříve.

Budoucnost Holé bílé stěny z betonu. Když hodně přivřu oči a snažím se, vidím skálu z bílejch kamenů. V prostřed místnosti betonový sloup. Když hodně přivřu oči a snažím se, vidím ze země růsti krásný strom. Na kovovém stole svítí lampička. Když hodně přivřu oči a snažím se, cítím teplý dotek sluníčka. Ze zdi trčí ocelový drát. Když hodně přivřu oči a snažím se, vidím, jak z díry leze had. Před domem zpustošená zem, kéž bych byl v minulost uvržen.
Miroslawek
12. 06. 2000
Dát tip
Není to sice moc veršovaný, ale dobrá myšlenka.

Acynonyx
18. 02. 2000
Dát tip
Drakulo, jo děsi mě budoucnost, nebo spíše děsila. (když jsem byl nevěřící)

Bára Braun
10. 02. 2000
Dát tip
Desive...jestli budeme takhle podobne zpustoseni i dusevne pak je lepsi se dobre obesit...Tva basen je super

Merle
03. 02. 2000
Dát tip
Když si odmyslím prolog, tak abych to mohl pochopit po svém, připadne mi to dost dobrý. Tedy až na ty poslední dva řádky, který mi k tomu mýmu moc nesednou... :-))

dracula
03. 02. 2000
Dát tip
Takovouhle budoucnist asi nikdo nechceme, proč jsi to napsal, děsí Tě budoucnost?

Prokletí
03. 02. 2000
Dát tip
a my se houpáme na návnadě v podobě platikové myši...
m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru