Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový člen redakce poezie?

29. 10. 2015
0
19
259
Autor
Lakrov

 

 

 

Redakce poezie se včera rozrostla o jednoho člena s minimálním počtem děl, nulovým kontem napsaných kritik, zaregistrovaného na Písmáku týž den, navíc pod poněkud nelichotivým nickem.

 

Jedná se o omyl, čísi žert nebo o těžko odhadnutelný záměr s hlubším smyslem?

 

 


19 názorů

Janina6
01. 11. 2015
Dát tip

Je fajn, že na někoho tady Olda aspoň reaguje. Já jsem mu psala už několikrát kvůli jiným technickým problémům a ani mi nedpověděl. Vypadá to, že se na něj budu muset obracet zprostředkovaně přes papoucha :-)


Lakrov
30. 10. 2015
Dát tip

Děkuji všem (především Papouchovi) za pomoc při odstraňování skvrny z kabátu Písmáka. Nechám to tu do dnešního večera, pak diskusi smažu.


tak už je pryč.


papouch
29. 10. 2015
Dát tip

..tedy... _domnívám se_, že jde o jointa (plus několik dalších alternicků), se kterým byly již v minulosti značné potíže a kvůli němuž byl Písmák na nějakou dobu odstaven. Usuzuji tak z jeho chování na chatu - k dohledání tamtéž, od 27.10.2015 17:41:26 a výše. Pokud si pamatujete - skrýval se pod "no name - no IP" servery, aby nebyl odchytitelný podle IP adresy a dělal tady paseku, nabourával se do systému, měnil hesla, nahackoval se do cizích účtů a vystupoval pod nicky majitelů těchto účtů, vesměs velmi vulgárně. Dero to tehdy nějak řešil; jak to dopadlo nikdo neví, neboť Dero se nehodlal nijak svěřovat. Každopádně po oné vynucené odstávce byl od něj klid.... ... Je to moje domněnka, mohu se mýlit, třeba je to někdo jiný. Každopádně je to psychopat, nemocný člověk. Avšak natolik inteligentní a znalý, aby se dokázal dostat přes nějaká ta zabezpečení a povrtat se v systému.Vážení spolupísmáci - zde to nevyřešíte. Jediné, co můžeme asi udělat - napsat Oldovi, současnému majiteli.Já to jdu udělat obratem.


papouch
29. 10. 2015
Dát tip

to je joint a zase se nabourává do systému


Janina6
29. 10. 2015
Dát tip

Nevím, jak je to teď, ale za Dera stačilo, aby někdo podal do klubu přihlášku, a ještě dřív, než ho majitel klubu vůbec přijal či odmítl, už se jeho nick takhle objevoval na seznamu členů klubu. Nám se to v klubu prozaiků stalo taky. Chce to, aby majitel klubu tu "žádost" odmítl, pak by to mělo zmizet, aspoň doufám.


Já doufám, že je ten nový redaktor poctivý hipster, co denně vytlačí alespoň tři postmoderní básně.


Hesiona
29. 10. 2015
Dát tip

Že by zkouška, jestli si toho někdo vůbec všimne? Pokus o rozčeření (snad) stojaté hladiny? :D


Josephina
29. 10. 2015
Dát tip

hihihi

 


Lyryk
29. 10. 2015
Dát tip

chm, je to zajímavé, ve vygenerovaném zdrojovém kódu té stránky skutečně figuruje, je to asi nějaký javascript;

v klubu je devět členů, jmenovaný tam není, ale na hlavní stránce klubu je napsáno 10 členů



Lakrov
29. 10. 2015
Dát tip

Pro Lyryk:

-> Písmák (1. zleva na horní liště)

-> Redakce na Písmáku (3. shora v pull-down "roletce")

...a tam to je.

Přes seznam členů klubu to vidět, zdá se, není.


takže je to nějaká teroristická akce? Ilegální? Týjo!!!


 s takovým nickem se dá dělat spousta užitečné práce...:o)


Lyryk
29. 10. 2015
Dát tip

odkud to je někde vidět?? v redakčním klubu se členem nikdo nový nestal...


Zordon
29. 10. 2015
Dát tip

Aleši, nejsem si úplně jistý, zda v tomto konkrétním případě se jedná o vhodně zvolený nick pro redaktorskou práci (i když o jistém renomé tu samozřejmě nemůže být pochyb) :D


vzhledem k anonymitě se nedá poznat, jestli jde o nějakou "renomovanou" postavu, která si jen pro redakční práci udělala jiný nick...

 


Petrusha
29. 10. 2015
Dát tip

možno inotaj hovoriaci o pravom stave (od)veci ... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru