Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Requiem pro Kačenku

01. 12. 2015
1
6
309

Výprask ti dám...

Pak tě svážu...

V moci tě mám...

Co uděláš...

 ti kážu...

 

Roubík a železa zkrášlují tvé tělo...

Nemáš vůli, ke své vůli...

Nařídím...

co líbí se mé zvrácenosti...

Slzy ti tlačí na víčka...

Když vosk stéká po tvé kůži...

Však bolest, která souží maso...

Nutí tě v křiku...

A já mám jasno...

Kvílet vzrušením...

 

V nehybnosti pak důtkami...

Krutě hladím sametová záda...

Sama mne prosíš, ať nepřestávám...

Já, vždyť bičuji tě ráda...

Do ruky rákosku beru...

A kůži na prdelce deru...

Se vší něhou...

 

Tak mučím tě věky...

Hluboké vzdechy...

Se derou z tvých úst...

Přes černý roubík sliny tečou...

 

Jak smyslný pohled...

Na zkroušené dítě...

Jenž v dekadentní náruči...

Zotročené, unavené...

Ve vzrušeném rytmu...

Si přeje víc...

Však nenadělá nic...

Už nebudu tě mučit více...

Než budu já chtít...

Co budeme dělat příště...

 Můžeš jenom tiše snít...


6 názorů

Děkuji za návštěvu i komentáře... :)

Hnědokošiláči... Je možné, že jsi špatně pochopil text a proto je polovina tvého komentáře bohužel mimo mísu... Ale chápu, ne vždy pochopíme text tak, jak ho tvůrce smýšlel... Myšlenka této části "Nemáš vůli, ke své vůli... Nařídím, co líbí se mé zvrácenosti..." Není, že nemáš vůli mít vůli, ale, že ono týrané dítko je plně v moci trýznitelkyně, proto nemá vůli a ke své vůli (co chce dělat domina) nařídí, co chce dělat ona a jak se má podvolit její oběť choutek.. :) .... Žádnou filozofii vůle člověka v tom není třeba hledat... K zařazení si nemyslím, že škatulka erotické zde není od věci... Kam jinam..? Dětské..? Hororové..? Asi ne...S erotikou si může asi každy spojit něco jiného... Ale zde v žádném připaďe nejde o pornografii... Pro mě takovéto "sadomaso hrátky" jsou velmi erotické a vzrušující... Žádné hopsající kozy, výstřiky penisů, nebo nastavování vagín tu nevidím... Ale souhru ženských těl s mučícími nástroji, svíčkami, provazy a smysly... Pro mě je to erotika... :)

A potom... nejsou básně právě o rýmech a verších...? Ano toto je jednoduše rýmovaný text...  Zrýmovat se dá cokoli... (Asi na tvou počest nějaký jídelníček zrýmuji :) ) Ale i báseň může být popis nějaké scény a rýmovaná... Každý má jiný vkus... Mě zase nebaví číst věci typu...

Obloha modrá, padá kaštan

 Prolétl oblak prachu

Za oknem, když venčil jsem psa.                                        

Pokud rozumíš, co tím chci říci... :)

Ale děkuji, že jsi se zastavil a nechal komentář... :)


Nemáš vůli, ke své vůli - nemáš vůli mít vůli, miluji tyto rádoby chytrá spojení, co jsou pro svůj důsledek absurdní. Nemám vůli mít vůli a k tomu nemám opět vůli a tak až do nekonečna, to vyvrátil už Aristoteles - pojem musí znázornovat danou věc a vlastnost. Mám jen jednu vůli, mohu mít vůli vzdát se své snahy být svobodnou vytostí, ale nemít vůli mít vůli je hloupost, pak bych mohl mít či nemít nekonečně mnoho vůlí k tomu nemít vůli a to by znamenalo nejdnotnost vůle, takže bych vůli ani mít nemohl, protože pojem musí být jednotný a nedělitelný. A věř, že ono slavné "v poesii se smí vše" se nesmí brát fundamentálně. Co se básně týká - souhlasím s Mirosláwkem, jazykově nevýrazné, žádný přesah, je to veršotepectví, nikoliv poesie. Báseň je zařazena v kategorii erotické - no pominu-li to, že erotika má opět ontologický význam skrývání a odkrývání a poukazuje tak k poznání, vědění a pravdě a je tudíž vzdálena pornografii a s ní spjaté obsesi (tvé dílo nemá s erotikou nic společného) nevidím tam nic, co by čtenáře posunulo do jiné roviny, než je jen popis sadomaso hrátek. Básník poznává a přináší své poznání - zveršovaný popis není básnickým dílem. zrýmovat mohu i jídelníček. Celkově vzato je to laciné - nulová kreativita.


Miroslawek
05. 12. 2015
Dát tip

jazykově dosti mdlé


Gogin
02. 12. 2015
Dát tip

přidám ještě Tip


Gogin
02. 12. 2015
Dát tip

spíš Markýza de Sade :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru