Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

§....y

19. 03. 2002
4
0
763
Autor
Hanyzka

V prázdnotě šedé

S bílýma nohama

usínám v sedě

Bez zábran

Beze smutku

V poklidu toho skutku

S polibkem hada

Na krku zakrytém

S hořkostí trnu

v dlani už zarytém


Čolito
07. 04. 2002
Dát tip
tohle už je lepší! Myslím, že vím, o čem mluvíš.Konečně!!:-))))

Hanyzka
27. 03. 2002
Dát tip
Tak vam se libi moje basne ,a ze jsou originalni.Tak o tom bych polemizovala ,ale i pres to vsechno je to velmi mile. H.

Norek
22. 03. 2002
Dát tip
líbí se mi

Armand
21. 03. 2002
Dát tip
básně které nemají ducha a nejsou o něčem jsou také k ničemu...... jako čaroděj, který neumí kouzlit... Myslím, že tohle je o něčem...... pro mě určitě....... a toť oč tu běží.

xtermik
21. 03. 2002
Dát tip
myslím si , že je to opravdu o něčem, řekl bych dokonce velmi hlubokém. Píšeš velice pěkně, máš odvážnou skladbu, jsi originální. :-) * TIP jak prase :-)

Hanyzka
20. 03. 2002
Dát tip
HMM,to jsem necekala.Myslite pratele ,ze to o necem je? H.

Hanyzka
20. 03. 2002
Dát tip
tak co rikas ne me odhodlani?neco jsem napsala,ale... Je dulezity ,aby basne meli vyznam,ducha,byli o necem? H. Ja chci kritiku s K a ne medovy plky.Mam tem lidem verit.Je to ,ale asi ne mem uvazeni!Nebo ne?

Klíčenka
19. 03. 2002
Dát tip
to je skvělé, budu číst básničky, prázdnota na odchodu mi ukazuje nejaké posunky :)

Armand
19. 03. 2002
Dát tip
:)

Prokletí
19. 03. 2002
Dát tip
velice dobrá symbolika i melodičnost textu,,,ale formální sepnutí těmi nedomáknutými rýmy škodí... zkus s tím něco ;o))) m.

Vole
19. 03. 2002
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!dobre, a co spravite ak.....

Vole
19. 03. 2002
Dát tip
napr. a dalsie

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru