Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ruce

03. 02. 2000
0
0
805
Autor
Plamínek

Dvě ruce jak dva milenci a stále jedna vniká do prostoru té druhé. Jsou jako nerozlučný pár, co k sobě patří, co tu bude. Prsty se proplétaj´a šeptají si slova, slova lásky. Ty ruce za nás mluví a vždy si rozumí. Zatím. Zkoušejí, co je podnítí, co je vzruší, a když to zjistí, tak v tom strvají anebo uniknou zpět do svého prostoru. Dvě ruce jak dva milenci. Dvě ruce - jedna duše.
Tanizaki
09. 02. 2000
Dát tip
*

Plamínek
08. 02. 2000
Dát tip
Somalče, je mi líto, ale ty ruce, o kterých píšu, patří každá k jinému tělu, tudíž Tvůj požadavek dvou osob je splněn, aniž by sis toho všiml.

Plamínek
08. 02. 2000
Dát tip
Maldorore, děkuju.

Somalec
08. 02. 2000
Dát tip
No jo ale stejně mě to nejde do hlavy...

zolli
04. 02. 2000
Dát tip
Říkáš ruce vpletené do kola lasek?
Jen si je moc nepolamat!
Uniky do svyho prostoru dost na rukou zebou :o)
Rada sem cetla s tebou
z

Somalec
03. 02. 2000
Dát tip
Hele to vypadá jako by si člověk ve věcech lásky atd... vystačil jen se svýma dvěma rukama - a já mám pocit že lepší jsou čtyři ruce - jedna duše...

dracula
03. 02. 2000
Dát tip
Je v tom něco krásného...
...ale nevím co.

Prokletí
03. 02. 2000
Dát tip
hezounké...
promáčejme si klávesnice slzami...
m.

Maldoror
03. 02. 2000
Dát tip
Pampalá Plamínku.
Jsem moc rád, že si v tobě už protírá oči
ta jiskra, která svůj cop v sebemenším zavanutí
rozplétá v plápolání. Tedy ta Jiskra, kterou vánky mění v plamen a ne v rozhořčeného a pohoršeného Pionýra.
Na louce plné rozpučelých květů sbíráte a schraňujete pouze krůpěje rosy pro nový příliv kubismu.
Rozkošné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru