Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má!

28. 12. 2015
9
19
483
Autor
gabi

Okrem mnohých iných darčekov, som našla pod stromčekom aj útlu knižočku, Maminko nezpívej. Bola od najstaršej, ale pod titul by sa s veľkou chuťou podpísali aj obe mladšie. Vraj veľa rozprávam a keď nerozprávam, spievam. Priznávam, mám takú úchylku, takmer v každej vete padne nejaké slovíčko, ktoré mi pripomenie pesničku a samovoľne mi to začne spievať. Ale potichu. Naozaj tichúčko, ani by ste si nevšimli, verte mi! Chápem, že sa dcéry hanbia, keď si spievam vonku, ale doma a tíško? To niekomu prekáža?

Ale k veci. Môj skorozať pochádza z rodiny, kde sa toho veľa nenahovorí. Najskôr sa v našom kruhu cítil dosť neisto, potom ho vtiahla tá atmosféra, ako skáčeme z témy do témy, každá potrebuje pridať niečo dôležité, uťahujeme si navzájom, aj samy zo seba, je to pre neho exotika. Tak aj tieto Vianoce zapadol, bavil sa na názve knižky a počas večera niekoľkokrát trefne poznamenal: "Maminko, nezpívej!" Zakaždým vyvolal úsmev, nachvíľu som stíchla. Uprostred debaty sme menili miesta, ocitla som sa vedľa neho, niečo horlivo vysvetľovala a on: "Vieš čo? Radšej spievaj!"

Vybuchli sme všetky do smiechu. Obrátim sa na mamu: "No nie je zlatý?" Vzápätí na dcéru: "Nekecala si!"

Prvá otázka, keď sa priznala k novému partnerovi, bola – a má zmysel pre humor?


19 názorů

gabi
03. 02. 2016
Dát tip

Lakrov, isto iste chápeš správne, inak by ťa to predsa nebavilo

mám radosť, že u mňa čítaš


Lakrov
03. 02. 2016
Dát tip

Dobře se to čte, baví mě to. Napsaně je to tak spontánně (pokud správně chápu "tón" toho mírně cizího jazyka). Tip.

 


gabi
04. 01. 2016
Dát tip

tak to ma teší ešte viac, vďaka!


Lnice
04. 01. 2016
Dát tip

mám tě v oblíbených, už od začátku a protože jsem tu přes svátky nebyla, pročítám avíza:-)


gabi
04. 01. 2016
Dát tip

mám radosť, Lnice, že si u mňa čítaš


Lnice
04. 01. 2016
Dát tip

smysl pro humor je moooc důležitý


gabi
01. 01. 2016
Dát tip

Markel :)


Markel
01. 01. 2016
Dát tip

jako u nás doma, souzním :-)) * jsme taková prdlá rodinka, taky :-)) *


gabi
29. 12. 2015
Dát tip

požičiam ti moju, nesmúť, hanka


8hanka
29. 12. 2015
Dát tip

ja si spievam aj na ulici, vcera som sa pristihla cestou do obchodu, myslim, ze ma bolo pocut:(

Knihu mi nik nekupil:(


gabi
28. 12. 2015
Dát tip

neviete, prečo mi tie uvodzovky nejde dať dole? na začiatku aj na konci priamej reči mi to šľahne hore


gabi
28. 12. 2015
Dát tip

ty si super, kočko! som myslela, že tento seriál si už nikto nepamätá

áno! celá Medřická som ja


Kočkodan
28. 12. 2015
Dát tip
Gabi, i když jsem se dnes dozvěděl, že jsi úchylačka, přesto jsi mi pořád sympatická. Mně osobně by se víc líbilo, kdybys měla spíš popový repertoár. Jo a připomněla jsi mi okamžitě Medřickou z Takové normální rodinky. :-)

gabi
28. 12. 2015
Dát tip

ja som to pochopila presne tak - lebo neviem, že představuji je asi nespisovne, takže tam bol naviac iba ten dľžeň na "i"


srozumeni
28. 12. 2015
Dát tip
Chtěla jsem napsat představuju..

gabi
28. 12. 2015
Dát tip

:)Gora a Jiři


srozumeni
28. 12. 2015
Dát tip
Hezké. Přesně takhle si Tě představují...***********

Gora
28. 12. 2015
Dát tip

Jistě, správná otázka. A ještě důležitější pro život je odpověď.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru