Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plesová sezóna

07. 01. 2016
12
17
597
Autor
gabi

Chalani vyrážajú na zimnú turistiku, dcéra prichádza domov, do tepla.

„V živote sa nenechám nahovoriť na žiadnu túru v zime. Mám v živej spomienke, ako som naposledy päťkrát po ceste hore zamrzla a rozmrzla, poznáš ten pocit, keď sa roztápaš a tisíce ihličiek ti bodá do prstov. Vyškriabala som sa z posledných síl na kopec, oni ešte stihli aj západ slnka, ja už nie. Tiekli mi slzy od bolesti, únavy a zúrivosti, že som nezostala doma. A On sa tam kochal! A očakával, že sa budem radovať s ním! V tej chvíli by som ho chytila pod krk a sotila dole zo skaly,“ spomína.

„Už si po raňajkách?“ vyzvedá. „Nešla by si so mnou po obchodoch, poskúšať nejaké plesové šaty? Poobede bude veľa ľudí, nebudem mať kde zaparkovať.“

„V pohode. Obed sa práve dovára, vypnem, oblečiem sa a môžeme vyraziť.“

Cestou autom šteboce. „Volala mi Maja, že sa s Mirom stretnú v Trenčíne, či by som neprišla za nimi, oslávime nový rok. Mne sa ti tak nechce, ja som už asi stará. Vyhovorila som sa, že som mame sľúbila, že ju zoberiem do nákupného centra, že sa máme zastaviť aj u babky, že to nestihnem. Tak keby čosi, straaašne si chcela ísť nakupovať,“ smeje sa.

„Vy ste hrozné decká! Najskôr osierate rodičov, vyhovárate sa na spolužiakov a potom zasa bývalých spolužiakov a vyhovárate sa na rodičov,“ smejeme sa obe.

Zapínam zipsy, malinké gombíčky na chrbte, posudzujeme. Tieto sadnú, len tá farba, v týchto mám veľkú riť, v týchto som moc nahá, ježiši, to čo tu našili, aký trápny náhrdelník, inak by boli super...

Cupkám vedľa nej, inak by som sa stratila. Neviem kde sme už boli, kde nie, z ktorej strany sme prišli.

„Všimla si si tie dve?“ pýtam sa. „Videla si tú podobu? Hneď každý vie, aha, matka s dcérou na nákupoch. Často v piatok popoludní pozorujem tento úkaz v meste, matky s dcérami, aké sú čitateľné. Len na mňa sa žiadna nepodobáte.“

„Nebooooj, keď sa zasmejeme a vytasíme celé ďasná, hneď každý vie, že sme rodina,“ zahlási moje dievčatko a tasíme.


17 názorů

gabi
21. 01. 2016
Dát tip

hviezdičková zavítala, zdravím :)


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
***********

gabi
07. 01. 2016
Dát tip

to je ono, Lnice, usmievajme sa :)


Lnice
07. 01. 2016
Dát tip

úsměvné:)


gabi
07. 01. 2016
Dát tip

vďaka, Čudlo


okoloidúci
07. 01. 2016
Dát tip

... lákavá a vzrušujúca je (pre mňa) aj explicitná nahota. aj keď je to (pre Aššurballita v písomníctve) porno a gýč.


Čudla
07. 01. 2016
Dát tip

/*


gabi
07. 01. 2016
Dát tip

okoloidúci :) nie je to tak, že čo je ukryté je vzrušujúcejšie, lákavejšie?


okoloidúci
07. 01. 2016
Dát tip

... „veľká riť“ a „moc nahá“ sú u mužov +.

*


gabi
07. 01. 2016
Dát tip

no bodaj by nie, mám tri, Gora!


gabi
07. 01. 2016
Dát tip

no, jo vy andělé :) my by sme sa tak rady usmievali, len tak ako na zubnú pastu, ukázať len zúbky, nevieme to, čo už :)


Gora
07. 01. 2016
Dát tip

Gabi, psychologii žen na nákupech máš dobře vychytanou.../T.


Anděl
07. 01. 2016
Dát tip

Aj ja sa usmievam. I když tedy nakupovat jsem nebyla sto let. My, Andělé, totiž nic nepotřebujeme. A tasit dáseň se pořád učím, holky moje zlaté..


gabi
07. 01. 2016
Dát tip

pn teší ma, že si sa sem prišiel usmiať


:-)


gabi
07. 01. 2016
Dát tip

to máš pravdu, Ľuboš! smejem sa


Kočkodan
07. 01. 2016
Dát tip
Já jsem na konci také tasil. Mimochodem - proti nakupování s nekterými zenami je výstup na K2 procházka ruzovou zahradou. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru