Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

súženie

20. 03. 2002
4
0
1347
Autor
boto

...mini(a)túrka

bok po boku

čičíkaní

mojamôj

 

či čí

či čia

 

časovaný

zkolabôľ


Amanda
26. 03. 2002
Dát tip
Diky uz je mi to o mnoho srozumitelnejsi... vim co myslis :-)

boto
25. 03. 2002
Dát tip
amanda: má to viac možností interpretácie...možno tá najpikantnejšia je táto: je taký vtip: čo je to, keď je viac sôch?...súsošie...keď viac kôl?...súkolie...a keď viac žien?.........súženie :) (možno česky soužení, ale neviem to iste) ...takže napr. pri takom súžení :)..(najmä v situácii bok po boku:) je to také:...si moja, si môj...alebo čí vlastne?...čia vlastne?...skôr či neskôr z toho býva bôľ...bolesť...alebo niečo zkolabuje...alebo bôľ býva aj z toho stereotipu....keď sa človeku zdá, že všetko sa odohráva dokola...zkolabôľ...súženie.... a mohlo by tam toho byť viac...slasť...strasť ...(sú) spolu - lož ...(sú) spolu - strasť...ale to by už nebola mini(a)túra :) ...ale ešte raz zdôrazňujem, že to je iba jeden pohľad :) Bix: ...asi je dobre, že Ťa to takto obchádza...:)

hermit
24. 03. 2002
Dát tip
tip

Amanda
22. 03. 2002
Dát tip
Tak tady ten smysl byl tak miniaturni ze se mi asi nekam schoval...

Print
21. 03. 2002
Dát tip
...učičíkať túžby divé!:-) *!

vyo
20. 03. 2002
Dát tip
dve polovice spolu jednotu tvoria celú naštiepaná gúlatina ťažšie sa gúla ako stína***

Bix
20. 03. 2002
Dát tip
mojamoj, ja sa uplne stracam :o)) prve dve slohy dobre, potom ma to obislo skoro oblukom :o) aj toto je cesta

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru