Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutnění

15. 01. 2016
3
5
490

takové to smutnění... :o)

Je mi smutno. Nikdo mi nenapíše :(. Nic se mi nechce, ani tvořit, i když bych měla. Smutek zajídám vším možným.. marně si hlavu lámu, jak se to s tím životem vlastně má. Na nohou jedna punčocha, ta druhá šlápla do vody a teď se pilně suší.. venku sněží.. že by přišla zima? v lednu – prosím.. každopádně je venku tma až uši zaléhají.. další den v kalendáři odškrtnut! A mé slovo vstávej se změnilo na vydrž a dýchej.. můj den měl lehce suníčkový nádech a těší se na jaro.. až všechno propukne v květ a já vyjdu do přírody fotit.. chtěla bych potkat.. ale to je jedno.. i v tomto textu je zakódovanej obrázek, tajná šifra k mému životu.. mnohokrát psaná se stala samozřejmostí.. žít by se mělo jak nejlíp dovedem, ale mé žití je 28. vločkou, která se utopila pod tichem zimy..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5 názorů

Umbratica
22. 01. 2016
Dát tip

Jen cosi jako deníkový záznam.Ale je velmi přirozený a působí na mě

líp než mnohé až moc vydumané texty.  - Tip.


děkuju vám všem za čtení :o)


Lnice
18. 01. 2016
Dát tip

jez hodně banánů a čokolády


Gora
16. 01. 2016
Dát tip

Jaro je za rohem, vydrž.../T.


Kočkodan
15. 01. 2016
Dát tip
Úplně jedno to není, měla jsi to dopsat – „chtěla bych potkat Kočkodana“ ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru