Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VZPOMÍNKA NA VIKY

21. 01. 2016
23
23
1256
Autor
srozumeni

Zítra to bude rok, co ses odebrala do autistického nebe.

Z nějakých pracovních důvodů jsem se ocitla na domácnosti, kterou si několik let obývala. Spatřila jsem tě, jen zezadu. Neuvažovala jsem o tom, jak je možné, že ses vrátila. Srdce mi zaplesalo radostí. Zase ta drobná postava,černé vlnité vlasy se třepotaly do rytmu bizardních poskoků. Nenechavé ruce s legračně kmitajícími prstíky, které uměly pěkně zabořit nehtíky do kůže někoho jiného... ,,Viky...,Viky..., Viky...!" - volala jsem k postavičce otočené ke mně zády, oblečené do zimní bundy. Otočila ses. Tvář patřila někomu jinému. Z dálky jsem slyšela hlas kolegyně, která říkala: ,, to není Viky, to je nová klientka..." Jen vlhké tváře po probuzení mi připoměly okamžik zklamání, který ukončil můj sen. Zítra, až přijdu do práce, u tvé fotografie vystavené na skříňce vedle počítače už bude hořet zapálená svíčka. Celý den se budeme hovorem vracet ke vzpomínkám na tebe, smát se nad historkami, kterými si nám zpestřila několik let pracovního života. Ani nepatrný stín smutku nad tím, že celá záležitost není doteď plně uzavřená, nám zítřejší vzpomínkový den nepokazí. Pro nás nejsi a nikdy nebudeš jen záležitost, pro nás jsi kus úžasného života, který si všichni, kdo jsme tě poznali, nosíme v srdci.

23 názorů

vesuvanka
01. 05. 2017
Dát tip

Krásně napsaná vzpomínka, plná lásky... TIP


***


srozumeni
23. 01. 2016
Dát tip
Lilie, děkuji za návštěvu a přeji hezký večer. J

Lilie
22. 01. 2016
Dát tip

Bez tipu, protože toto tipy nepotřebuje ... Bohatě stačí ta nosená srdce, ve kterých máte ji ...


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
To je pravda. Děkuji Evženie.

Když zůstanou hezké vzpomínky,  dá se to zvládat.   /T


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Děkuji.

Krásně podané. Tip


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Dobře Lenko, děkuji.

Lnice
21. 01. 2016
Dát tip

jsem Lenka.-)


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Josefe, Luboši, Diano a Lnice ! Moc vám děkuji za přízeň, kterou jste mi projevili vaší návštěvou zde. Přeji hezký večer. J

Lnice
21. 01. 2016
Dát tip

cítím to stejně jako Diana. taky děkuji*


Diana
21. 01. 2016
Dát tip
U Tebe se vždycky něčemu naučím, něčemu se mohu obdivovat, něčeho si velice vážit. Děkuji Ti!

Kočkodan
21. 01. 2016
Dát tip
Pokud si vzpomenu, tak si zítra vzpomenu, jak vzpomínáte. (lehký úsměv)

Čudla
21. 01. 2016
Dát tip

Líbí /*


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Jo,jo, tak právě proto extra děkuji..

srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Vigan, děkuji.

srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Děkuji gabi...

gabi
21. 01. 2016
Dát tip

pekne si to *


srozumeni
21. 01. 2016
Dát tip
Děkuji za rychlou reakci a návštěvu.

Gora
21. 01. 2016
Dát tip

Skvěle, autenticky sepsáno, ze své praxe mám podobné zážitky, třeba jistou dívku Bibinu.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru