Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde jsi, jsi-li vůbec?

04. 02. 2000
1
0
1165
Autor
Vesis

Nové jaro,
nové lásky !!!!

Neklidné jaro proměnilo krev ve víno jsem z toho blázínek pubertím hledám k tobě cestu to ona předstírá špagetu na talíři děkuji, již nemohu nevede to nikam všechno se mi v těle probouzí jak dlouho ještě vystřízlivím nene, to vášnivě nechci klepu srdcem na skálu KDO JSI ??? Sleněný tanec hořečnatě hořím pofoukám slunce ve dlaních nespalím se hodím po tobě bramborou bože, ještě že jsi rozkvetu v tobě zplodim tě zhynu v sobě nabízím ti své moře ty my dáš své nebe jenom? jak proklatě málo! neutikej ochočila´s mě tak proč, odpověz KDO JSI ??? V listoví valím se s rozkoší umdlévám k ránu už cítím chlad už vim kde bludný kořen najít a nehledat bloudíme spolu okolo stolu máš mě nemáš mě nemáš se hledáš mě? to proto ze ztratila´s takhle pochmurně zetlívá listopad a snad ještě než ukážeš mi zase záda KDO JSI ??? Dala´s pak jsi stále brala... Bude to uz skoro rok víno je rudé jako krev topím skořici v bílém šálku tentokrát bez hřebíčků už na to mám roky zločin který jsem spáchala vyžadoval nutně komplice to mě opět omlouvá hladová zima na mě vyplazuje jazyk buď je to neslušné nebo je to výzva neumím si vybrat je syrové jalové ráno nechala´s na v oblacích plno cigaret rtěnkou zakrvácených nedopitou kávu a svou vyprchávající intimitu už mi na tamto neodpovídej moc toho už nevydržím jen naznač KDE KSAKRU JSI ???
815_0
07. 02. 2004
Dát tip
Dlouhé :-/

witchbaby
07. 03. 2000
Dát tip
Nadherné.Od "pupertím" po "rtěnkou zkrvácenou cigaretu".......:-))

Viktorka
24. 02. 2000
Dát tip
ÚŽASNÝ!!!!!

Prokletí
10. 02. 2000
Dát tip
hahaha..
...slovo pubertím je dokonalé...
Mnoho lebek !
m.

Bibša
10. 02. 2000
Dát tip
Říkala jsem si to je dlouhý to bude o ničem, a hle ono ne!!! Ono je to nabité od začátku do konce a rozkvétající sněženky na jarním začátku jen vystřídaly zadupané vajgly na konci. Prostě fajn!!! Mi to za tip stojí!

Lampář
05. 02. 2000
Dát tip
Líbí se mi ten bramborovej nadhled. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru