Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mami ?

03. 02. 2016
1
0
266
Autor
spickovka

Mami?

Teď, když jsi na fejsbuku, spolu můžem konečně něco sdílet.
Tak jak se cítíš? Jaks to všechno vydržela? Jaká byla tvoje první láska? Jaká poslední?  A co sex? Je pro tebe důležitej? Jsi ráda mámou? Jaký je to být babičkou? Proč chceš všem pořád pomáhat? Proč si myslíš, že je třeba všem okolo ulehčovat život po tvým? Víš, že mě někdy docela štveš? Proč nemůžeš někdy jen tak pobýt? Máš  blízkou kamarádku? Cítila ses krásná? Milovalas a byla milovaná? Čeho lituješ? Poděkovala jsem ti dostatečně? Na co jsi hrdá? Jaký to bylo, kdyžs mě porodila? Víš, že vše někdy komplikuješ? Vzpomínáš ráda na svoje dětství? Jak ses cítila jako malá holka? Umělas to s chlapama? Jak se ti žilo s mým otcem? Jaký to bylo když u tebe doma dožíval tvůj táta? Pročs k sobě nevzala i svou mámu? Na co myslíš, když umírá tvůj druhý muž?  Co by ti udělalo radost? Cítíš se osamělá?  Víš, že jsi obdivuhodná?  Co by sis přála? Co bys mi chtěla říct? Proč mi to neříkáš? Víš, že tě mám ráda? Proč ti to neříkám?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru