Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze soucitu

21. 03. 2002
2
1
566
Autor
Mona

Ze soucitu hladí její duši, ze soucitu líbá její tvář.

Venku se smráká, už zase prší a ona nechce vědět, že je lhář.

Uvnitř má zmatek, hlava ji třeští, nezná už zkratek, jak najít štěstí.

Nechci, do tmy křičí  a pláče, však vítr jen fičí a po stromech skáče.

Neví, nezná, a přece je šťastná, kde jen se ztratila ta láska slastná.

Ocitla se sama v mrazu uprostřed plání, hledájící dny, kdy četl jí z dlaní.

V slzách a smutku se topí žalem, potůčky deště špiní se kalem.

Slyší kroky blížící se k ní, utíchá pláč, noc ustupuje dni.

Vidí ho, slyší ho, jak na ni zle křičí, tiší ho, míjí ho, být s ním se jí příčí.


1 názor

Dabi
23. 03. 2002
Dát tip
Rozumím co jsi chtěla ... Máš můj t*

Amanda
23. 03. 2002
Dát tip
To znam... tu silu udelat si sam v sobe poradek musi najit kazdy sam...

Gorgona
21. 03. 2002
Dát tip
A že jsou ty ženský naivní co?

Ivušáček
21. 03. 2002
Dát tip
Nevím,co na to říct, nejsem dobrá v rozebírání básní, jen že bych to tak smutně a přitom krásně procítěně nenapsala, taky znám jeden druh soucitu, je to ten podli a falešný.

Ivušáček
21. 03. 2002
Dát tip
Nevím,co na to říct, nejsem dobrá v rozebírání básní, jen že bych to tak smutně a přitom krásně procítěně nenapsala, taky znám jeden druh soucitu, je to ten podli a falešný.

Prokletí
21. 03. 2002
Dát tip
Vím, že toto je Tvé první dílko na Písmáškovi a že jsti tu asi hodně nová a nerozkoukaná, mám chuť Tě šetřit... ale k čemu by to bylo? Dyk jsme tu přece od toho probrat to spolu... ;o) Tvá báseň (dá-li se jí tak vůbec říkat) je hodně špatně napsaná... ať už po technické stránce či po stránce užití již hodně otřepaných momentek. Fakt nevím, myslím, že je to celkem neutahatelné téma, zkus s textem něco udělat... Díky, měj se krásně a nezlob se, že hned po startu takováhle slova ;o)))))))))))) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru