Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má to smysl

16. 02. 2016
1
15
564
Autor
Luci31

Čti mezi řádky ...

 

 

                                         Má to smysl

 

Hra je hra, život je život, dohromady se však spojit nedá, život je o mnoho složitější.

Nechci být loutkou, chci být něčím životem, ve kterém si pluji jako obláček na nebi,

nevnímám tu zimu v oblacích, cítím tvou jistotu ve svých krocích, našlapuji zlehka,

abych slyšela každý krok.

Slyším tvé srdce bít a tvůj hlas, každé roční období s tebou je nádherné, ať je zima či horko, vnímám jen Tebe.

Jsi můj sluneční svit, tvá záře nemá konce, teplo z tebe sálá a srdce hladí, lásko krásně se usmíváš.

Láska tvá mě provází na veškerých cestách mého života, díky tobě už nevím, co je samota.


15 názorů

Luci31
28. 02. 2016
Dát tip
Take kometuji a tipuji ;)

„Komentuj a tipuj díla jiných, oplatí ti pozorností.”

hlavně to druhý Ti fakt pomůže...

 


nepochopení básně, nebo textu vůbec, není nikdy vina čtenáře,a klást pod svou vizi "špatnej" náhled okolojdoucích je alibismus,kterej cestu autora spíš uzavírá...

 


Santi€
23. 02. 2016
Dát tip

Věnuješ se poetickým tématům, ale píšeš moc prozaicky. Zkus psát verše v jednodušších větách. Zkoušej přirovnávat, ne jen konstatovat. Čti "řádky" jiných zdejších autorů, inspiruj se, zkus se odlišit, vyniknout, vidět stejná témata vlastním/originálním pohledem. Komentuj a tipuj díla jiných, oplatí ti pozorností.


tento text je tak polopatistický, že sa mu podarilo úplne vytesniť akýkoľvek "medziriadkový" priestor. Súhlasím s pedvom.  Asi mi v pochopení textu bráni moje kamenné srdce. Alebo to, že mám od textu isté nároky a toto nie je prvá báseň na ktorej spočinul môj trinásťročný bledomodrý zrak lesknúci sa prvou sladkou láskou, vďaka ktorej neviem, čo je samota a neviem ani nič ostatné.


Luci31
16. 02. 2016
Dát tip
Petre, nebudu se dohadovat,mame kazdy ponekud jine smysleni ..

Luci31
16. 02. 2016
Dát tip
Ten skryty text uz necham na kazdem jednotlivci ;) Ale dekuji

podbarvení textu trochu svádělo k tomu, že v mezerách bude jetě další skrytý text...tak se dal vyložit i ten prolog...


pedvo
16. 02. 2016
Dát tip

Vím dobře, čemu se říká číst mezi řádky; svým komentářem jsem samozřejmě mínil, že se tam ničeho nedočítám. Však se mi to hned vrátilo u "Nevidomého střeva," aspoň vím, kam může vést nedůtklivost.


Luci31
16. 02. 2016
Dát tip
Ale jsem rada ze Alesi vite,co je cist mezi radky... A presne jak jste napsal,clovek musi chtit,ale hlupak hned odsoudi a za sva prazdna slova skryva svou nevedomost...

Luci31
16. 02. 2016
Dát tip
Malo lidi umi cist mezi radky,chce to velke odhodlani Kririka at dobra ci negativni je potrebna,a ja si ji vazim..

když se život bere jako hra, je hned snesitelnější...

ale souhlasím s pedvo: číst mezi řádky nelze na povel. 


Luci31
16. 02. 2016
Dát tip

Číst mezi řádky, znamená zamyslet se nad tím, co tím autor chtěl vyjádřit, vyžaduje to víc času ...


pedvo
16. 02. 2016
Dát tip

Je mi líto, ale mezi řádky vidím jen prázdné řádky, vytvořené mezerou za odstavcem.  K tomu, abych se zamyslel nad nějakou větou, mě musí přimět ta věta sama, nikoliv pobídka v prologu. Nestalo se tak.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru