Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prečo

05. 02. 2000
3
0
538
Autor
fino

niekedy (skoro vždy) je lepšie riskovať, ako váhať a čakať na tú pravú chvíľu :) takže riskujte

opýtal by som sa Ťa jednoduchú otázku, a Ty by si povedala nie, lebo niekto iný je v Tvojom živote ... ten niekto je už nikto a ja by som sa Ťa to mohol spýtať znova povedala by si ... možno by si niečo povedala, keby som sa Ťa spýtal ... stále sa Ťa to môžem opýtať a možno by si povedala áno, ale aj tak to (asi) nemá zmysel, keď čoskoro budeš tak ďaleko ... dnes si tak ďaleko a ja sa sám seba pýtam, prečo som Ti nepoložil tú hlúpu jednoduchú otázku, ktorá ani nebola jednoduchá a už vôbec nie hlúpa ...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
Toto je zatiaľ tvoja najlepšia vec na Písmaku! Tip tipanovič tipanov!

Astrálka
01. 04. 2000
Dát tip
* na otázky typu Áno-Nie sa najťažšie odpovedá :-) * ale opýtať si sa mal !

Print
24. 03. 2000
Dát tip
Jo jo, na ty nejjednodušší věci se ptá nejhůř a člověk se cítí u toho vždycky hloupě... Ta básnička je o tom a je skvělá! Tip...

Pavol
12. 02. 2000
Dát tip
Mám číslo na Mirka Zubaja, chceš ?
Achooj :)

Prokletí
10. 02. 2000
Dát tip
nikdy není dost daleko...
...ani blízko
Mnoho lebek !
m.

Bibša
08. 02. 2000
Dát tip
Souhlas, neváhat, riskovat, jít do toho po hlavě, lepší než se do ní tlouci až bude pozdě!!! Neptej se proč, a zvedni sluchátko a polož tu jednu jedinou nejednouduchou a nehloupou otázku. Poeticky budu hodnotit příště, ju?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru