Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***

22. 03. 2002
2
0
880
Autor
stanno

nočné sídlisko

voda po členky

med na tvojich perách

a ruky také ustaté

 

po polnoci žiadne spoje-

-odvtedy tu spím

 


Naso
03. 12. 2002
Dát tip
urbánna poetika švihnutá citovým vkladom a ponurou atmosférou daždivej noci... Dobrý záver. Tak správne useknutý.

JohnieBass
03. 12. 2002
Dát tip
Pěkná momentka! Páči sa mi! JB

ten záver naozaj fit.....ale aj ako celok to zapôsobilo.....mne sa páči....

stanno
11. 04. 2002
Dát tip
bix...je tak..tie posledne verse su asi to co som xel povedat, prve styri su atmosfera. dakujem .

Bix
05. 04. 2002
Dát tip
med na perách je také pomerne známe slovné spojenie...nepríde mi tam celkom Tvoje podarilo sa Ti vystihnúť atmosféru nočného sídliska...a to pomerne presne ď. inak by možno na báseň stačili už úvodné 4 verše...a menej je niekedy viac...ale mám pocit, že to, čo si chcel Ty povedať...je práve v tom spánku na konci :o)

stanno
02. 04. 2002
Dát tip
spime to mas veru pravdu...vela dobra by sa dalo spravit a my spime ...uz prilis dlho...

vero
02. 04. 2002
Dát tip
...tak sa skús zobudiť a zmeníš svet :o)

tanganika
31. 03. 2002
Dát tip
to je jedno ci tam alebo tam...ale spime!!!

stanno
27. 03. 2002
Dát tip
slovenske mesto...ale nie hlavne...aj ked ktore mesto je "hlavne" ? ja spim v inom meste

tanganika
25. 03. 2002
Dát tip
slovenske mesta..a ci hlavne mesto??? spime tam viaceri!!!!!

Amanda
23. 03. 2002
Dát tip
:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru