Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máš vôbec rád tento národ? - 5 básníků v Crossu vol. 2

05. 03. 2016
2
74
1112
Autor
jH

 

 

https://www.facebook.com/events/932864296782425

 

V pořadí druhé autorské čtení pěti básníků v Kavárně klubu Cross, na kterém 24.3. 2016 od 19.00 vystoupí:

Vlado Simek /sk/
Básník Ticho
Zee Murová
Jan Kovanda
Michal Michalčchi - Pivarči /sk/

Večerem Vás provede delegát zápasů v jogurtu, šílenec s nůžkami, Samozvaný Vládce Zeměplochy Sur Real

Medailonky autorů:

Básník Ticho (* 1973), vystudoval vysokou školu ulice. Bítník, squater, prokletý básník, vizionář tajemství. Studie a kritiky píše pro časopisy Babylon, A2 a Tvar. Publikoval v Revolver Revue, Babylonu, Protimluvu, Psím vínu, A2, Tvaru, Souvislostech. Je autorem knih Básník Ticho (básně, 2003), Artcore (prózy, 2003), Růže pro Miladu (básnický román, Squatt 2004, Concordia 2008), Obchodník s Nocí, narcis a netopýr (básnický román, 2009). V prosinci roku 2012 vydal vlastním nákladem Malou knihu noci, výbor básní, který později rozšířil o další texty (Skoba, 2014). Play Off (poezie, Protimluv, 2015).


Vlado Šimek. Od roku 2007 se věnuje organizování literárních čtení a festivalu Siete. V letech 2009 - 2013 působil jako redaktor časopisu Psí víno. Publikoval básnické sbírky Spam a iné (Petr Šteng, 2009) a Modlitba za Felvidék (Literis, 2013). Autor publikuje i na serveru pismak.cz pod nickem Aššurballit.

 


Jan Kovanda (* 1987), studoval Arcibiskupské gymnázium v Praze a aplikovanou ekologii na ČZU. Pracuje jako korektor pro časopis Artikl, ohřívač svařáků v (A)void Café a ochránce ohroženého smyslu pro rým a humor v české poesii.
 


Zee Murová (* 1999), studuje střední školu Náhorní v Praze. Ráda se usmívá, protože zejtra bude horší den. Publikovala sbírku básní Morfin (2016). Poesii publikuje i na svém blogu - http://spatnapoezie.blog.cz/
 


Michal Pivarči (* 1987), vystudoval dokumentární tvorbu na Akademii umění v Banské Bystrici. Věnuje se fotografii, dokumentu a poezii, živí se jako copywriter. Je zahrnut ve výboru devíti mladých slovenských básníků Sólo pre 9 hlasov (Mám talent, 2011), poesii publikuje i na serveru http://citanie.madness.sk/ pod nickem Cestovatel'.

 

těšíme se na Vás!

 

 


74 názorů

CHT
08. 03. 2016
Dát tip

Já vám tedy nechci vstupovat do diskuze, ale něco se mi vyloženě povedlo: popkulturní archetypík: 15 min. vzrušení ve virtuálním salónku.

Ona slečna je totiž ve věku mý dcery (tedy.....+ 1 rok) a tak se bavím nesmírně. Aniž bych mluvil o "životních zkušenostech", tak její básničky musí každý v mém věku vstřebat za 5 miň. To, že jí vyšla kniha, je pro ni bohužel nebezpečím. Mmch.: aniž bych dceru vopruzoval nějakým recitováním nebo jinou "nedělní nudou", ví, co dělám a její pajdagogický sbor též. Bojí se toho. Ti pajduláci. Tak si na nástěnka dala citát (nevím od koho a teď tam nepůjdu), který, zprostředkuji-li obsah, hovoří právě o tom, že se napřed musíš naučit to, o čem píšeš a pak se naučit to psát. Á, Hemingway! A toho se bojím zase já. Znáte to: drogy, sex, blablabla. Takže se nebojte, máte lyryka.

Dál se mi už fakt nechce psát.

Aššur se mi líbí. Hlavně v porovnání s tím, co dělal "zamlada". A dík za Felvi. Protože jsem si nejprve mysle, že jde o maďarónský název pro Košice (vivat Luníky a Kalvária!) I když nejšťastnější (sorry, to už přeháním) jsem tam byl, když mi bankomat vydal ojrošky (z mého účtu vedeného v CZK), abych měl na veřejné WC pro svou invalidní ženu. Ticho asi nebude taky k zahození, dám na inovať zdejšího. (minulé své věci prý už překonal, ale on to třeba vidí jinak). Ano, chápal jsem to vcelku správně. 

cht


careful
07. 03. 2016
Dát tip

 já vím:)...to spíš jen dodávám do pléna...


nevravel som ze nemas kvalitnenazory namedailonky


careful
07. 03. 2016
Dát tip

..nevyznám se v těch básních...technicky nepoznám, jestli to je dobrý, nebo sračka a netuším, podle čeho to kdo vůbec pozná...a taky vím, že mi s tím asi nepomůžeš...respektive netrvám na tom, že mi musíš něco vysvětlovat nebo dokazovat...

...ale na kvalitu mých názorů na medailonky to nemá vůbec žádný vliv!


vsak to si sa vyjadrila na zaciatku ze nazov je smiesny a prezentacia je na picu. ja tvoj nazor respektujem. vyjadril som sa k niektorym veciam ale teraz sa uz motas v kruhu.

nemusis milovat volny vers. a uz vobec nie moj. --- akurat nejak casto dodavas ze sa v tom nevyznas. ale s tym ti ja fakt nepomozem.


careful
07. 03. 2016
Dát tip

Jaký tvůj pohled na co zas neberu? Mně tvé pohledy naopak připadají většinou podnětné... 

...asi takhle, nazvěte si to jak chcete, dělejte si medailonky jaký chcete a pište si o čem chcete... mně to je vlastně jedno, jen mi název připadá divný/směšný a představení básníků spíš jak přehlídka  zvířátek v zoo... ale vy to podle toho co píšete v komentech patrně stejně děláte jen pro hrstku lidí, co se skoro všichni znaj až teda na nový "vosumnáctky", nebo tak aspoň vaše komenty působí...musíš se vyznat v tomhle a tamtom a taky přečíst všechny (nejen)aššurovy sbírky, mít je za geniální a milovat volný verš a pak teprv můžeš vůbec něco říkat...dobrý, dík:D


careful: nemam potrebu ta presviedcat o svojej pravde. uznal som ti iste argumenty. nemam s tym problem -- ty moj pohlad neberes. co je okej. --- ale  tymto konci

ci to rozsiri alebo nerozsiri citatelov netusim a v zasade mi to je jedno. keby som stal hlavne o ohlasy /zdoraznujem slovo hlavne/ tak by som robil plno veci inak a to sa mi moc nechce


careful
07. 03. 2016
Dát tip

JH a Aššur: ...ty vado, nebaví mě to celý pročítat, takže kdyby mi někdo něco chtěl, může mi to napsat třeba do PM...  co je skutečné umění a co ne, se možná ukáže časem a možná taky ne... každopádně řady vašich posluchačů se s vašim přístupem asi nikdy moc nerozšíří, páč jste děsně nároční a tak i vaše angažovanost příjde nejspíš vniveč a zavřou nejspíš i tu Kliniku, protože váš vstřícný přístup a snaha zaujmout, pochopit  a přesvědčit o své pravdě "vobyčejný" lidi je opravdu ohromná...


jo. vyborne je inak aj ked si z trochu ineho sudka mestka poezie brno


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

pokusil jsem se tenkrát i trochu vyprávět a režírovat: 

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=360609


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

to může stát za to, kouzlo nechtěného mívá sílu. ale taky lidové vtipy, ty taky. 


movsar: ono nieco podobne uz vyslo aj v nomalnej zbierke štengl šanda šofar -  3,14 čo. akurat mi to prislo dost nezvladnute /len mechanicke nahadzanie vyrokov/ --- kazdopadne podobnych vyrokov je net plny. viem o tom. sak z toho zije niekolko ceskych a slovenskych stranok


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

no já v tom cítil nějakého čertíka. tos neměl tajit. až budeš mít dlouhou chvíli, mám tu taky excelentní citáty z FCB, svého času jsem je, z jakési zvrhlé zábavy, sbíral. jsou to vlastně monumenty obludnosti, něco jako stalinovy sochy  


movsar: . zaujalo ma ze si sa pytal ci je to ironicke tak som odpovedal ze nie a skusil co sa bude diat ked to este trochu zabsurdnim.

povaha tej angazovanosti je v pomerne jednoduchom pospajani/parodovani vyrokov z fb diskusii. ked uz aj obycajny iny nahlad na vec bol brany ako utok /kazdopadne nechcem obhajovat basen jednak mi pride negustizne aby autor obhajoval basen a ako bonus ju osobne  povazujem za slabu. nie je zaradena ani v zbierke. ani ju nikde necitam/ 


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

aha, mama kami, bizarní feliniovský pastiš, dušan je svého druhu mistr, něco jako u nás troška. 


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

já myslím, že kritizovat může každý každého, je pak na čtenáři, zda se nechá kritikou oslovit. neznám kontext tvého boje, třeba je za správnou věc. jen jsem reagoval na povahu té angažovanosti, její jádro, kdy mi ten výčet srovnání (góly atp.) počet vstřelených  gólů) nepřijde  moc poetický. 


movsar: sak som nenastavil vysoko hranicu. tak kde je problem? --- v tom pripade by o odbornosti mohla rozhodnut grantova komisia


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

ale na tom přece kritika nestojí. filmový kritik tedy musí točit filmy nejméně tak dobré jako dušan rapoš? nebo jak tomu rozumět? a platí to i v jiných oblastech? a co s touhle logickou potíží: pokud kritik natočí film alespoň stejně dobrý jako d.r., kdo pak rozhodne o dosažení té hranice, jinak: kdo bude kritikem kritika? musí taková osoba taky natočit film kvalit d.r., nebo musí ještě výš?

mimochodem, omlouvám se, ale nevím, kdo je dušan rapoš. tím nejspíš vše napsané ztrácí relevanci


jH
07. 03. 2016
Dát tip
Milá careful, medilonky obsahujou všechno, co obsahovat mají + odkaz na současnou tvorbu, pokud byl k dispozici. Tvorbu autorů budu publikovat v rámci propagace postupně na stránce události, pokud si jí nechceš vyhledávat sama, převelice tě zvu, můžeš si ji postupně číst tam.Uražen jsem nebyl, je mi líto, že má lehká ironie vůči tobě tak vyzněla, stále mě udivuješ svou akční bojovností. Milan Kozelka - Komunisti

Každej komunista je pacifista,nácek, islamista, feminista,pocikánštěnej antikatolík,prcačkář, zakuklenej buzerant,multikulturalista, chovatelpsů z útulků a kdovíco ještě.Chce vás okrást, sejmout,zničit a zadupat do země, takbacha na něj. Komunisti byliJim Morrison, Jimi Hendrix,Janis Joplin, Frank Zappaa hippies. Dávnej Woodstocknebylo nic jinýho než levicovejmejdan ve velkým, to je dneskaždýmu jasný. Komunistase pozná podle blbejch keců,štvavejch letáků a podle toho,že fetuje. Každej komunistaje protižidovskej živel a fandíPalestincm. Hlídejte si to.


ano to je riziko. ale moze ta zaujat aj nazov zbierky ktory moze byt sam o sebe vypovedajuci. nieco naznacit moze aj to kde autor publikoval kde posobil /samozrejme pritom uz musis trochu hlbsie vedomosti o jednotlivych platkoch ci vydavatelstviach takzeberem ze to nie je nic pre plebs co necte volnou poezii. :-)/


careful
07. 03. 2016
Dát tip

...podle mě je tu tenhle problém...podívám se na jednoho a bude psát něco, co jsem vůbec, ale vůbec nečekala, nebo se mi to nebude vůbec líbit...pak se podívám na druhýho a zas to bude něco, co jsem opět nečekala a nebude se mi to líbit....myslíš, že se půjdu podívat na třetího? Prostě to klikání a pročítání vzdám, když nevím do čeho jdu, budu předpokládat, že jeho tvorba bude podobná předchozím, což nemusí být pravda...co kdyby těch básníků bylo tímhle úchvatným způsobem vypsáno dvacet...mám snad klikat na všechny, abych zjistila, že zas píše například o kytičkách a byla otrávená... člověk ví, že ho čekaj básničky u jednoho je naznačeno, že možná vázaný, ale v tom popisu fakt jeden netuší... podle plakátku by to mělo teoretický být všechno angažovaný, což třeba zas mate...


careful: ano je to jedna z moznosti ako prezentovat tvorbu. robi to napriklad skrabal na nchp ked prezentuje autorov takisto to robi mac a dalsi.  --- mozno je to tak skutocne zaujimavejsie. neviem. --- z mojho pohladu vsak nie je pruser ani toto. zakladne informacie plus linky na tvorbu samotnych autorov. --- neviem co by o autorovi malo vypovedat viac ako samotna tvorba.


careful
07. 03. 2016
Dát tip

..já to prostě beru takhle...třeba vybíráš kapelu, od které si chceš poslechnout ukázky, podle čeho se řídíš

:a, hrají atmosferický doom, texty o přírodě, použivají growling

b, kapela vznikla blízko krásné pláže, basák se v minulosti věnoval motocrosu a má pěknej zadek

..no, někdo možná podle toho druhýho, ale imho to není dobrý:D


ano aj taky typ profilu je moznost. --- organizator zvolil inu formu.


careful
07. 03. 2016
Dát tip

abych na to klikla, musí mě něco zaujmout, ne?....tedy kromě toho, že je někdo "Vosumnáctka"... to je sice pro někoho zajímavý důvod aby si kliknul, ale asi ne úplně ten nejlepší... jen u pár lidí je lehce naznačeno, čemu se ve tvorbě věnují...


car: vsak ku kazdemu autorovi su prekliky na ich vlastnu tvorbu. alebo vidim nejaku inu verziu medialonku ako ty?

 

Movsar: inkriminovana basen je myslena absolutne vazne. kto nenatoci lepsi film ako dusan rapos nema pravo sa vyjadrovat k filmu


Movsar
07. 03. 2016
Dát tip

tak snad jsem tu "inkriminovanou" báseň četl správně jako velkou ironii?


careful
07. 03. 2016
Dát tip

JH: Tak když chceš provokovat a povede se, tak bys měl být spokojený a ne se chovat jek ženská, co neví, co chce a naštvat se, že si teda jako někdo všiml.:D.. představ si, že jsem od začátku tušila, o co jde... stačilo mi třeba i jen letmo prohlédnout na prvního typoně a to že  píše do A2...někoho, jako jsem já, hned napadne, že se jedná o nějakou tu "angažárnu"... že nepochopíš srandu, je věc další...já vím, že často píšu dost nejasně...ale možná máš s tou nenávistí a neschopností chápat problém sám a neměl bys začínat od té celospolečenské...

..jinak volnou poezii fakt nechápu...nemusím..bohužel... ale bylo by fajn k těm medailonkům hlavně napsat, o čem dotyční píšou a ne co kdo studoval, to mě fakt nezajímá...pokud se o ně mám zajímat jako o umělce a ne chtít opravit vodovod, nebo donýst kafe...chápeš už, nebo budeš štěkat dál?


jH
06. 03. 2016
Dát tip

Free Hate Culture!


jH, ten názov a texty V.S. môže vnímať ako provokatívne skôr konzervatívne publikum. Skôr publikum so sklonmi, ktoré sa v tých textoch kritizujú. Z hľadiska literatúry podobné angažované texty nie sú zas až tak brutálna novinka, že. 


no vtipne je ze konkretne tato basen nie je zamerana proti nackom ale okrem ineho aj proti fanatickym protifasistickym aktivistom ktorych metody a retorika je tak podobna naglom --- presnejsie ludom ktorym mam mozno nazorovo blizsie ale su schopni pre miernu odchylku v nazore celkom slusne urazat/virtualne lyncovat --- opacny extrem


jH
06. 03. 2016
Dát tip

výsledek voleb na Slovensku, zapálená a vyhoštěná Klinika, ploty, xenofobie, Islám v ČR nechcemepokud není v rámci vzrůstajících nálad v český a slovenský společnosti název provokativní, tak nevím co by mohlo být, abych se nemusel snížit k vulgárnosti

 

mimochodem doplňuji inkriminovanou báseň Vlado Šimka

jetokurvatak

otázky

 

kto si

že kritizuješ?

kto si 

že všetko podjebávaš?

poznáme sa?

čo si spravil pre tento národ?

čo si vôbec dokázal?

kolľko ľudí si potešil?

kolľko odkazov na googli máš

že sa navážaš do michala havrana

s bančejom?

no povedz

koľko kníh si napísal?

koľko z nich si predal?

je to viac ako keleová vasilková

alebo aspoň tomáš ulej?

nakrútil si lepší film

ako dušan rapoš?

dal si viac gólov ako marek hamšík?

povedz 

máš vôbec rád tento národ?

kto ti dal na to právo?

ty hejter!

 

 


jH: ak sa nad tým názvom pozastaví careful, ešte to neznamená, že je provokatívny. a patrne ani nie je. čím?


jH
06. 03. 2016
Dát tip
co bys prosímtě chtělo doplnit?

careful
06. 03. 2016
Dát tip

Jo, já jsem blbá, já to nevím...já tě informuji o tom, že si myslím že podstatné informace chybí a jsou tam ty zcela zbytečné a pokud jsi tak rád, že název plní svůj účel, tak proč se vztekáš na lidi, co si ho všimnou a komentují, když to má být údajně účelem?


jH
06. 03. 2016
Dát tip

Veřejná debata o snížení ceny v MHD - 5 básníků v Crossu vol.3

 

bavíte mě a jsem rád, že název plní svůj účel a provokuje, příště slibuji pozvat homo roma ze Slovenska, vitariánskou lesbu ze severních Čech, trangender černocha-emigranta, slušnou Češku a vietnamskou heterosexuálku s HIV

milé careful, medailonky se autorům píší proto, abychom informovali lidi, kteří se s jejich tvorbou / osobností ještě předtím nesetkali, kdo a odkud jsou a čím se zabývají a případně se dále mohli seznámit s jejich tvorbou


careful
06. 03. 2016
Dát tip

(sadisto.. .trápit zvířátka)


to dufam ze mas


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Ašur: To běž povědět všem těm chudákům zašlejm dětskejm hvězdám.

Prej za zenitem...mám depku:D... no nic myslím, že jsem se tu vyzvracela už až dost...


ano z hladiska propagacie je to pre mna nezaujimava informacia. tridsiatnici su za zenitom. --- ked chyti pak depku tak ma holt smolu. mal by pak byt uz dost stary aby sa s tym vyrovnal


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Dark: "vosumnáctka" byla reakce na to, co napsal CHT...je na tom vidět, jak to lidi vnímají, na to jsem narážela...chápeš?...mně je jedno kolik jí je, já těmhle volnejm poeziím stejně nerozumím, pro mě je to všechno špatný, i kdyby jim bylo osmdesát:DD


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Aššur: ... a když někdo začne psát až ve třiceti, tak je nezajímavej a bez budoucnosti:DD... myslím, že by se nemělo propagovat věkem... navíc to pak stoupne do hlavy a když pak dotyčný později neuspěje, tak má z toho depku, když ho jako brali jako toho mladého nadějného talenta, třeba hlavně kvůli věku, a pak už nic.,..


reagovala som na tieto tvoje vety. tak neviem, či toto si mám prečítať ešte raz? je evidentné, že tu spochybňuješ autorku na základe jej veku.   "Provozovat si může každý, co chce... hlavní je pozvat kvalitní "vosumnáctky" a na tom, co budou blít moc nezáleží...hlavně když to bude žena a bude jí vosumnáct, aby to bylo gendrově a československy řádně vyvážené..."

 


careful: budes sa cudovat ale plus minus suhlasim. toto je pouzity moj stary medaillon resp. veci z neho. ktory som pouzival ked sme zakladali ozetko na stranke ozetka. prosil som organizatora vyhodit z medailonu prave vek + info o studiu a podobne. 

na druhej strane ak je mlada autorka alebo mlady autor tak je vek zaujimava info ktora moze z hladiska propagacie napovedat ze to je talent o ktorom moze byt v buducnosti pocut. 


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Dark: propleskni se a přečti si ty komentáře znova...nebo je vnímej, nebo něco, dík:)


careful : ja neviem, kto je slečna "vosumnáctka", ale snáď by si zaslúžila hodnotiť podľa tvorby a nie takto typizovane. To, že má osemnásť ešte neznamená, že ju pozvali preto, že má osemnásť. Ale to s tými kvótami je celkom inšpiratívne, nebolo by zle, keby na každej českej čítačke bol aspoň jeden vystupujúci autor Slovák. Ale museli by preplácať lístky a hradiť honoráre a robiť kvalitné promo a dbať, aby na každého slovenského básnika vyšla aspoň jedna česká čítačka za pol roka. A polovicu by tvorili Slovenky, prorodzene.


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Tak by se mělo napsat, co píšou a o čem a proč a pro koho... jejich věk a velikost boty snad nikoho zajímat nemusí (proč se mám o umělce zajímat protože má rád sluníčko, nebo je studovanej gynekolog??..když jde o básničky)... jde snad o jejich tvorbu o tu by měli mít lidi zájem... ne o jejich ksicht, ...nebo ne?


medailonky sa pisu aby si ludia co by mohli ma zaujem o akciu mohli dohladat nieco o autoroch. ja to napriklad pred akciou robim --- slovaci sme len dvaja /aj to jeden zije v prahe/ pretoze lakomi cesi si nemohli viac dovolit inak by nas vzhladom na vyssiu kvalitu poezie bolo samozrejme viac --- poznamka o osmnactke sa nepacila ani mne. 


careful
06. 03. 2016
Dát tip

no, já si myslím, že by se tu neměly dělat ty zbytečné medailonky jak u pejsků na výstavě..pak mi to připadá asi následovně: musí tam být nějaký ten nevystudovaný přirozený talent, vysokoškolák, Slovák a ženská aby se nám to hezky vyvážilo...mně je přece jedno..teda jako kdybych tam chtěla jít..kdo má, nebo nemáco za školy, nebo kolik mu je... proč se to vůbec takhle vypisuje... pak se nediv, když si dělám prdel s genrové vyváženosti a CHT tu píše ha "vosumnáctka"... vím, že to není tak žhavý problém jako nenávist k Maďarům, ale...


jo a nazov verejna debata o snizeni cen mhd je dobry 


cht: je to presnejsie stary nazov pre horne uhorsko /cca. uzemie dnesneho slovenska/

 

careful: ze ti nazov pripada smiesny je okej. --- myslim ze by na akci nemali vystupovat zeny pod 40 rokov. aby neboli pochybnosti ze ju tam organizator zavola kvoli tomu aby tam bola osmnactka a gendrovo vyvazena. --- ci si myslim ze tam myslienky mam necham na tvoje uvazenie


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Felvidék jsem našla na Wiki a na fejsu něco o tom, že něco takovýho asi sesmolil Ašur, tady jsem mrkla na pár těch jeho angažovaných poezií... no, nebavilo mě to...aneb stojím a nezastaví mě žádná zeď:D

...ale i kdybych k tomu měla příručku, nebo ty básně i se všemi básníky třeba i zuřivě milovala, tak to nic nemění na faktu, že název toho srazíku se mi zdá vybrán nepříliš šťastně... 

 


CHT
06. 03. 2016
Dát tip
No, mezi námi: já osobně bych taky na veřejnosti nečetl texty z blogu "spatnebasne". Teda...jak u které "veřejnosti". Jinak včera byli Lvi čeští a Felvidék je velkomaďarský pojem, takový fašounský. Asi jakoby Němci odmítali uznat existenci ČR. Tak nějak mi to sdělil košický švagr...

CHT
06. 03. 2016
Dát tip
No, kdybyste nahlédli k Felvidéku, třeba by bylo (některým) jasněji. Jinak včerejší Lvi...taky perfektní kontext. No ale "nadumělci"? Spíš čuju trochu mindrák, vždyť je přeci jasný, že v lokální knihovně může provozovat kdo chce co chce...

careful
06. 03. 2016
Dát tip

.,.eh oprava: lvy... 

,,,jinak asi aby příště každý načetl všechny sbírkyvšech autorů, aby mu náhodou neuniklo, že je jedna od někoho třeba o MHD  a určitě bude děsně poučná a hodnotná....(nechoděj na ty akce furt stejný lidi??bych se ani nedivila)  já v těch básních od "Ašura" prostě nevidím ani žádný extra myšlenky (i když on si asi myslí, že tam jsou a fakt je, že se aspoň snaží tam nějaké nacpat a celkově působí jako někdo, kdo se fakt snaží myslet) ... 


careful
06. 03. 2016
Dát tip

jinak pokud by mě na té akci něco zajímalo, tak maximálně Aššurballit... ne že by mi nějaký jeho asi báseň něco říkalo, ale párkrát jsem tu na něj narazila a je to jeden z mála asi básníků tady, co mi připadá, že není úplný sráč.


careful
06. 03. 2016
Dát tip

Nevím, co je Felvidék, neznám ani včerejší Lvi...moc se omlouvám že mi název akce připadá zvláštní/směšný. Jsem holt ignorant. Provozovat si může každý, co chce... hlavní je pozvat kvalitní "vosumnáctky" a na tom, co budou blít moc nezáleží...hlavně když to bude žena a bude jí vosumnáct, aby to bylo gendrově a československy řádně vyvážené... soráč že se tu vůbec někdo k bněčemu vyjádřil a netleskal... páč á děsnej mindrák...což ale trochu fakt mám, mám totiž vadu řeči a tak před lidi nic číst fakt nelezu a ani bych nechtěla...


CHT
06. 03. 2016
Dát tip
No, kdybyste nahlédli k Felvidéku, třeba by bylo (některým) jasněji. Jinak včerejší Lvi...taky perfektní kontext. No ale "nadumělci"? Spíš čuju trochu mindrák, vždyť je přeci jasný, že v lokální knihovně může provozovat kdo chce co chce...

Movsar
06. 03. 2016
Dát tip

mám rád docela malé věci. mít rád národ, to vskutku vyžaduje držet v sobě hodně poezie a ještě ke všemu dosti specifické. jen narážím na ten název, nic proti autorům.


careful
06. 03. 2016
Dát tip

No, tak ta žena mi teda moc krásná nepříjde, ale  to je vedlejší.. hlavně si myslím, že byste mohli příští srazík básnické frakce nazvat třeba : Veřejná debata o snížení cen MHD ...ten název je prostě dost humorný, ať to vezmu odkud chci. Jinak jsem to pochopitelně ani nečetla, páč chodit tam nehodlám... mrkla jsem se akorát na pár odkazů a nikdo mě nezaujal... ale asi počítáte s tím, že ten kdo tam půjde zná ta díla všech těch nadumělců nazpaměť a tak ho ten název nemůže překvapit... i kdyby to byla ta Veřejná debata o MHD...hned pozná, že to je z básně!...prostě jasný jak facka, kdo to neví je idiot!


jH
06. 03. 2016
Dát tip

možná kdyby ses chvilku zamyslela - krásná žena /možná Slovenska?/ líbá na tom obrazu utrženou hlavu českýho lva, začaly by ti docházet významy a narážky..chytrému napověz...


careful
05. 03. 2016
Dát tip

.To je krásný, ale takhle bych z názvu hádala, že  jste tam dali blbý obrázek... měl tam být kalich!:D


jH
05. 03. 2016
Dát tip

ten název je jeden verš z básně jetokurvatak od Aššurbalita


careful
05. 03. 2016
Dát tip

Ten název má přivábit koho?:DD To vymyslel kdo, boha?


CHT
05. 03. 2016
Dát tip

Vypadá to velice slibně. Nadějná "vosumnáctka" tu už dlouho nebyla...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru