Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vím že píšu sračky

11. 03. 2016
2
3
556
Autor
saori

Vím, že píšu sračky. Omlouvám se za chyby.

18 a 23

Stojí před domem.

"Tak jsme tady,,.

Tady?

,,Co si dáš k pití? Něco tvrdého?"

,,Jasně"

Dones jí vodu. Pije. Vypije celou sklenici a on jí donese ještě další.

Vezme jí za obličej a políbí jí na krk. Jsou na posteli, navzájem se svléknou a milují se.

,,Chce se mi čurat..."

,,No tak dělej"

,,Já nemůžu.."

,,Ale dělej"

,,Já nemůžu...."

,,Tak kurva dělej!!!"


 

Leží. Baví se.

,,Co chceš dokázat?"

,,Mít noviny, napsat knihu, co ty?"

,,Přežít. Ale zítra v osm, jo?"

,,Cože?"

,,Tak v devět."

Ráno se probudí v devět a ona nikde. Uf. Jde do kuchyně, kde sedí ona s nachystanou snídaní. Tím si ho trochu získala.

,,Musíme letět"

,,Proč?"

,,Já tady nebydlím"


 

Mají vztah. Všude šukají. Krásný vztah. Chodili a hráli si.


 

23 a 28

Její spolužačka a zároveň nejlepší kamarádka z výšky a ona v baru.

,,Kurva, on je tady"

Jde k baru a sedá si. Objednává to co pije on. Dvakrát. Je smutný. Sám. Mimo. Nepoznává jí. Vypije skleničku. Ticho.

,,Nemyslel jsem si, že poznám lacinou holčičku"

Ona objedná láhev.


 

Jsou venku na parkovišti, oba dva opilí. Naraží jí na auto at mu vykouří ptáka, někdo na ně kříčí, oni se smějí a jdou dál. Vyhodí ji na kapotu auta. Dívaji se na sebe. On je mimo.

,,Kde máš svojí holku?"

Roztáhne mu provokativně nohy. Jde k ní.

,,Drž hubu"

Vytahuje ptáka a vykasává jí sukni, stahuje kalhotky.

Šuká jí. A šuká jí. Šukají, šukají. Na moment se opět vidí v sobě navzájem.

Jací jsou. Jací jsou pro sebe dokonalí. Osvícení, moment, který normální čas trvá vteřinu.

Vystříká se do ní a oblíkne si kalhoty.

Ona tam leží s roztáhnutýma nohama a on odchází. Ví, že je mimo a nevrátí se. Je to jedno. Miluje to.

Dívá se na noční oblohu a mrdka jí stéká po stehně.


 

28 a 33

Vidí jej v televizi. Usmívá se.

Těhotná je u něj. Sekretářka mu říká, že má návštěvu.

Nemá čas. Ona že je těhotná a pěkně protivná. On se směje... Moje B. Řekne jí, ať jí teda pustí.

Vejde.

,,Jsi v tom?"

,,Ne"

Chytne jí za krk, škrtí jí. On se opře o stůl. Trhá z ní šaty a bere její kozy a mačká. Vytekla z nich kapka mlíka. Olízl jí a dal jí taky olíznout. No tak, ty dojnice.

Pak jí zezadu omrdal. Tvrdě, dával ale pozor na bříško.

Je v rohu a otvírá jí pusinku. Začíná tam chcát. Když to zasáhne bradu a kolem, tak v pohodě. Ale musí polykat. Když už ale nepolyká pořádně, narve jí ho do krku a začně chcát až do břicha. Jí to ale jde hezky polyká. Ho už to nebaví a naschvál jí postříká uši čelo a bradu.

,,Sekretářko! Budeme potřebovat nové šaty"

,,Šaty?"

,,Jo šaty. A taky nový koberec."


 

,,A ty se umyj"

,,Kde máš umyvadlo?"

Otevře jí dveře a tam je koupelna. Ona se osprchuje a dostává nové šaty. Sluší jí.


 

Veze jí v autě domů. Čekají před jejím domem. Ona se na něj dívá. On jí obejme. Minuta.

,,Snad sis nemyslela, že se budeme pět minut objímat"

Ona otvírá pusinku a vykouří mu ptáka. Dokouří, on jí vykopne a ona jde domů.

Její manžel.

,,Kde jsi byla?"

Ona jde rovnou do koupelny. Zavře, sundává si šaty. Podívá se do zrcadla, mrdku vyplivne z pusy. Teče jí po prsech a bříšku.


 

33 a 38

Školka.

Potkávají se v školce.

,,Co tady kurva děláš?"

Má tam syna. Je to jasně jeho syn. Sedne si k němu a ptá se ho na jméno. Stydí se. Vidí, jak se dívá na holku.

,,Ta se ti líbí?"

,,Ona si myslí, že jsem blbec"

,,Proč se nezeptáš maminky na radu, co na ní platí.. Takové tahání za vlásky"

Směje se.


 

,,Ty jsi tady taky pro dítě?"

,,Ne tak docela. Jen pro jednu, co tady učí"

,,Aha, hm. Jsem nevěděla, že jsi na dětičky"

,,A já zas, že jsi na malé tlusté a brýlaté"

,,On mě má rád!"

,,Ona to má taky ráda"

,,On se o mě postará!"

,,To ona se o mě taky stará..."

Kroutí nasraně hlavou. Drž hubu.

,,Budu muset jít"

Poklepe malého. Nakloní se k ní.

,,Proč jsi mi neřekla, že je můj? Ozvu se"


 

Neozývá se. Ona neví, co se děje. Čeká. Týden, měsíc. Nic. A pořád nic. Dozví se od jedné z kolegyň z práce, že je mrtvý.

,,Cože?"

,,Ale tak, byl dobrej.."

Jde za ní a dá jí ranu.

,,Ty tvoje blbý kecy si strč do tý tvý obrovský chlupatý píče!"


 

Je se synem u hrobu. Pak s kamarády, od nich se dozví, že byl štastný a chtěl se změnit. Ale než to stihl, jel zničený v tom autě a místo aby volil bouračku, tak sjel z cesty.


 

Pustí jí k němu domů. Najde mnoho věcí. Novinové výstřižky. Vezme jeho košili a jde domů.

Dom se zavře do pokoje, s košilí, objímájí a brečí. A dělá se. A brečí. Brečí. A stříká, stříká, stříká, stříká.


 

Pět let.

Žije sama, spokojená. Dělá práci kterou chtěla, věnuje se jí. Holky chtějí, ať jde ven. Ale ona nic. Práce, práce, práce.

Je doma, práce doléhá. Zvoní jí mobil, volá kamarádka. Tak nakonec jde. Je tak, je nesvá. Pořád na ní kouká nějáký kluk v kožené bundě. Mladý, mlaďoučký. 25. Ona už je starší. Balí jí. Ona se směje a říká, ať jde pryč.

,,Já hned věděl, že dáma nebude žádná laciná holčička"

Zaujme jí.


 

Jsou spolu. Ona píše knihu. O Davidovi a jí. Věnování : Mým dvoum láskám, mému synovi a jemu.

První kapitola: Byla nebyla, jedna třinactiletá laciná holčička, které začaly rust prsa. ( O tom předtím vtipkovali)

Je s manželem na večírku. Novinářském. Manžel příjde.

,,Hádej na koho jsem narazil, vy se asi neznáte, tohle je David Proust"

Podají si ruce.

,,Co tady děláš?!"

,,Žeru. Co tady děláš ty?"

,,Já to tady vedu"

,,Jo, já zapoměl. Nemůžu si zapamatovat každý minoritní plátek v centru"

,,Jsi tady sám?"

,,Já?"

Ukáže k baru kde se dvacítka láduje alkoholem zdarma.

,,Chtěl jsem ukázat vaší ženě lože nahoře...Jo, to by bylo...."

Mezitím tam dorazí jeho "přítelkyně"

,,Eh, to je.....Mandy"

,,Tak my jdeme"

Ještě se otočí.

,,Kde jsi jí vyhrabal?"

Plácne jí.

Všichni se baví, Mandy se plazí, všichni kritizují divné vrzavé zvuky stěn.

Vrzavé zvuky vydávají oni dva. Šukají tam.

Pak příjdou zpátky, ona rozšukaná, vidí tu holku slitou, jak tam vše zblije. Volá taxíka.

Dává jí do taxíku.

,,Kam to bude?"

,,On je čurááák"

,,Jo to víme, ale kam to bude?"

,,Pořád mluví jen o jedné, o nějáké jedné....pořád, pořád, pořád!!!"

,,Jeďte prosímvás!"


 

On jí píše dopis. Dnes Respekt, příště Times. Hotelový pokoj, klíč. Ona to čtě. Chtěla by jít. ale má hrdost.

On čeká. Z recepce mu donesou dopis.

,,Děkuji za milé pozvání, ale jsem zadaná a šťastná".

On sedí, zapne televizi. Věštkyně. Přejde k oknu a otevře ho.

,,NA TO TI SERU K..POVÁ!!!!!!!!!"


 

Volá na recepci, chce lahvičky. Ale místo lahviček raději dvě velké lahve, jakékoliv.

Další den, vše zničené a pobité. Všichni jen vystrašeně koukaj. On je v klidu požádá o snídani do postele.

Ona dostane dopis.

,,Nemusíš děkovat. Doufám, že sis večer užila stejně jako já."


 

Ona čte ty úvodníky do Bazzaru vždy v práci. Kamarádky na to nadávají a i trochu ona. I když je to o ní. Hltá to.

O dementovi. Jak jsem dělal eeeee

O tom, jak miluje její bradavky, které jsou citlivé, které by chtěl dojit a které jsou jako dva červené špunty.

O tom, jak každé jeho ,,kurvo" je ,,lásko" a každá jeho facka je ,,Miluji tě"

A že kdyby jí měl dokázat, jak moc jí miluje, musel by jí zabít.

O tom, jak z ní udělal své zvířátko, které dělá kvik, mňau, bůůůů..

O tom, jak se bál a opustil jí protože si odmítl přiznat, že ona je jeho životní láska a o tom, že se bojí žít, ráno vstát a bavit se.


 

Platí mi tolik a tolik a přitom ty mé úvodníky jsou sračky. Pořád jen sex, mrdání, sraní. Tentokrát bych chtěl vybočit z té prvoplánové řady klasických vulgárních témat. Ehm...

Takže..Máte rádi děti? Já jo. Vždy jsem si představoval svou bývalou, kdybych jí potkal ve dvnácti. Jak jí kroutím ty její malé špuntíky. Je to moc? Ok, tak ve třinácti. 


3 názory

agáta5
11. 03. 2016
Dát tip

udělej z toho scénář :)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru