Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Únor 2016 - Vyhlášení

25. 03. 2016
2
19
887
Autor
StvN

Hlasovali: 8hanka, K3, Vigan, Zdenda, a2a2a, Janina6, Danny, Fruhling, Gora, SoStrangeForNormalLife, Tetřev, StvN

Aslan Gora 6    
Čertova hruška Vigan 14    
Marnost Gerty 7    
Molotov Pippo Inzaghi 9    
Učastníci kurzu Dějin západní metafyziky Movsar 9  


19 názorů

StvN
26. 03. 2016
Dát tip

Souhlasím se Zdendou. Když tomu dáš trochu příběhu, tak je to lepší.


Movsar
26. 03. 2016
Dát tip

díky, zdendo, tak já se zas o něco pokusím. 


Movsar
26. 03. 2016
Dát tip

a děkuju hlasujícím za hlasy, potěšilo mě, že se text snad aspoň trochu líbil a taky mohl potěšit na tu chvilku čtení.


Movsar
26. 03. 2016
Dát tip

careful: plochá je ale spíše ta tvá výtka. proč by světlo nemohlo být ploché? zvlášť když je na papíře/monitoru. mýlíš se v chápání pojmu smysl: to, co namítáš, je logika, a ještě logika v té nejsurovější analytické podobě. smysl dává výrazu, textu čtení. a z jisté filosofie víme, že právě jazyk povolává jsoucna k bytí. otázka tedy zůstává: PROČ by nemohlo být světlo ploché?! 


Janina6
26. 03. 2016
Dát tip

Gratuluji vítězce.


K3
25. 03. 2016
Dát tip

Já taky blahopřeju. A nenechte si to psaní znechutit tou hnusnou atmosférou, která tady momentálně je.


careful
25. 03. 2016
Dát tip

(Jinak je mi jasné, že DeHunta jste tu ani nezaregistrovali, pánové, protože je zajímavej a umí být opravdu vtipnej, což je tady problém!...  pan StvN totiž  nemá smysl pro humor, takže něco takového jako je vtip prostě nemůže ocenit...  za to taková rádobyumělecká onanie plná totálních nesmyslů jako je ploché světlo, to je tady děsně HOT )


Gora
25. 03. 2016
Dát tip

Blahopřeju Vigan , Movsarovi a Pippovi. Děkuju čtenářům povídky Aslan zejména za zájem a také za body.


careful
25. 03. 2016
Dát tip

Jo, hodně dobrých autorů jich to tady díky vám opustilo a třeba takovej výbornej DeHunt! tomu, že je Vigan dobrá extra moc nevěřím...jen píše podobné rádobyumělecké nudy jako vy, takže se nedivím, že se vám to líbilo... a vzhledem k tomu, že tu může hlasovat 5 a půl člověka, tak se její úspěchy tady nemohou brát moc vážně.


StvN
25. 03. 2016
Dát tip

Zdendo, bohužel jsem Hrušku přečíst nestihnul. Je mi líto, že nás dobří autoři opouští.


careful
25. 03. 2016
Dát tip

To je málo Zdeněčku, ještě musíš StvN poděkovat, jak to celé krásně zorganizoval, jak se utoho chudák asi celých pět minut nadřel a tak.:). Jen by mě zajímalo, jestli by taková nuda vyhrala i někde,k kde můžou hlasovat nejen suchaři a alpinisti. Ale to se tady nedovíme. Takže gratulky, gratulky.


StvN
25. 03. 2016
Dát tip

Děkuji všem za účast. Mám radost, že jsme měli tento měsíc vyrovnaná díla. Opravdu je z čeho vybírat.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru