Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skáču

07. 02. 2000
3
0
997
Autor
hysteria

Skáču na Měsíc Každou noc si rozbíjím hubu pádem ze střechy Ve tmě Když bludičky potichu létají svě kruhy Skáču na Měsíc Z hlubokého přesvědčení že uteču Sbohem pozemské špíně a obludám A tak skáču na Měsíc Snažím se co to jde Vím co chceš říct Jenže Tím si snad budem blíž?
hysteria
09. 02. 2000
Dát tip
...dík...
a zase...je to něco, čeho se bojím, nechci to říkat, ale říkám, jsem občas trochu sebevrah...totiž: je tu Vzdálenost...mezi mnou a Někým...a já měl(a) pocit, že ať půjdu kamkoliv, všude to bude stejně daleko...
pryč s tím, pryč s "hysterií" - moje malé tabu

hysteria
09. 02. 2000
Dát tip
...dík...
a zase...je to něco, čeho se bojím, nechci to říkat, ale říkám, jsem občas trochu sebevrah...totiž: je tu Vzdálenost...mezi mnou a Někým...a já měl(a) pocit, že ať půjdu kamkoliv, všude to bude stejně daleko...
pryč s tím, pryč s "hysterií" - moje malé tabu

Saša
08. 02. 2000
Dát tip
Jenom si skákej výš a ještě dál ...
však o rozbitou hubu kdo by stál ...!
někdy je slovo - břitva mezi verši nutné
jindy je v pěkné básni zbytečné a smutné...!

Somalec
08. 02. 2000
Dát tip
Ty budes takovej malej Neil Armstrong, ale mu se povedlo tam doskocit....

Anonym
08. 02. 2000
Dát tip
Pozemšťan doufá, že útěkem na Měsíc uteče pozemské špíně a obludám? Ale špínu i obludy si nosíme v sobě, ty nám nejdou v patách... Nelíbí se mi to.

Omlouvám se, ten anonym o patro výš jsem já. Nějak mi utekl nickname.

Žluna
08. 02. 2000
Dát tip
Neutečeš.Promiň za tu brutální upřímnost.Chceme to všichni, ale před sebou - neutečeš.

ALOHA
08. 02. 2000
Dát tip
A mne sa to tak veľmi páči ! :-))) Tiež som si skúsila s Mesiacom začať, dosť ma jeho nálady ovplyvňujú, niekedy to vyzerá, že spravím na streche to, čo ty :-) Dík
+ ALOHA +

Bibša
07. 02. 2000
Dát tip
Tak skákej z měsíce
stejně budeš dál
proudy mléčné dráhy
odvanou tě v dál :-)))))

Líbí, bez tipu ani ránu, smutky lásky, obludy života a nesmírné vesmíry, to je to, co mě láká ...

AZALIN
07. 02. 2000
Dát tip
Libi.. mile preqapen.. vitej mezi nami.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru