Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobřany 30.3.

30. 03. 2016
7
11
703

kdo nechce, ať to nečte...

Dnešek se nám oblékl do mokra.. ráno vizita a rozcvička při zvedání židlí... ach bože, proč ti lidé snídají třičtvrtě hodiny?... zrovna když potřebuju uklidit co nejdřív... 

už mám vycházky, takže super! hnedka jsem si byla vyrobit mejdlíčko s bylinkama ... dam ho mamce jako překvapení... teď si hezky tuhne na dílně... chudák paní mi trpělivě vysvětlovala, jak se plete košík, a mně to pořád nešlo, tak jsem to vzdala a šla si udělat to mejdlo :)

a pak mé bloudivé kroky zamířily do míst, kde to voní barvama a terpentýnem a probírá se všechno možné... nakreslila jsem papoušky a dala na nástěnku do jídelny... tak jsem zvědavá, jak dlouho to tam vydrží :D

zítra tam jdu zas... jen musím najít a zas budu kreslit :)... ještě pořád mi voní vůně jasmínu z rukou :)

je to možná blbost, ale těšim se na večeři, to budem mít krupičkovou kaši...aaaa

háčkuju barevnou tašku, abych měla na léto co nosit :)... tady v tom propadlišti času se musí využít do poslední kapičky a pak na léky a zavřít oči a spát! (což mi zrovna dvakrát nejde, ale snaha se taky cení:))

 


11 názorů

Lnice
01. 04. 2016
Dát tip

no, tak to zkus klidně i s lepidlem, to stejně zaschne a nebude vidět.-)


4U
31. 03. 2016
Dát tip

*


Ono by to bylo jednoduche, ale mne to bez lepidla proste nejde :-D


Čudla
31. 03. 2016
Dát tip

Pěkné /*


srozumeni
30. 03. 2016
Dát tip
***

Jsi super ženská a k tomu ještě šikovná. Při tom čas rychle utíká. /T


Lnice
30. 03. 2016
Dát tip
S lepidlem? To se podivuji, já k tomu lepidlo nepoužívám :) jen šídlo a proutky :)

Ono by to bylo jednoduche, ale mne to bez lepidla proste nejde :-D


Lnice
30. 03. 2016
Dát tip

jo, neboj, zkus i ty košíky, není to těžké.-)) bude tě to bavit.-)


Kočkodan
30. 03. 2016
Dát tip
Kdybych měl něco uháčkovat, tak by v tom byl asi jeden drobný háček – vůbec to neumím. :-)

Gora
30. 03. 2016
Dát tip

Panenko, jsi šikulka, když háčkuješ...na léto se taška šikne:)))  /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru