Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já potkala jsem boha

23. 03. 2002
2
0
663
Autor
Pet

Nejsem sice věřící, ale když člověku není zrovna fajn, napadne ho ledacos...

Já potkala jsem boha

a on mi řekl jen,

řekni mi své přání,

já splním ti tvůj sen.  

 

Můj život ztratil smysl,

už dávno chytnul špatný směr,

ať se tedy vrátím v čase

do doby, kdy ho měl... 

 

A bůh jen řekl staň se

a nestalo se vůbec nic

a já teprve dnes chápu,

co chtěl mi vlastně říct.

 

Tvůj život vždycky smysl měl

a vždycky ho mít bude

a záleží jen na tobě,

jakým směrem půjde.


Toxman
11. 04. 2002
Dát tip
Pet: Oh ne, né. Básně nerýmované čtu spíše vyjímečně (napsal jsem jen jednu, spíše s humorným podtextem - většinou mě totiž tak neoslovují - chybí jim jeden rozměr básně). Tím jsem jen chtěl říct, že by některé rýmy možná chtěly mírně dobrousit, dopilovat dotáhnout a mohlo by z toho být mistrovské dílo :-)

Pet
10. 04. 2002
Dát tip
Myslíš si, že rýmy nejsou už in? Já neví, jsem tu jenom chvilku a když něco píši, tak se mi to buď líbí, nebo ne a vlastně mi ani moc nezáleží na rýmu, ale mám tak nějak zafixováno, že báseń se má rýmovat, alespoň trošičku, ale příště se určitě polepším :o) díky za tech pár řádků Pet.

Toxman
29. 03. 2002
Dát tip
Spousta rýmů mi sice nesedí, ale to se jistě časem (cvikem) poddá. Důležité (alespoň pro mě) je, že to má nějakou konkrétní uchopitelnou myšlenku a ta rozhodně není špatná. (do začátku jden tip:)

Nyx
24. 03. 2002
Dát tip
Jo, tak nějak to je asi, možná, ano.

tanganika
24. 03. 2002
Dát tip
asi tak!!! pomoz si sama a aj boh ti pomoze!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru